Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til kundesalg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går med en ide om at starte en salgs virksomhed, hvor jeg sælger et produkt via. drop shipping fra et andet selskab. Jeg ved, at  salgs virksomheder benytter sig af en række programmer til outbound calls. Så de ringer op til en virksomheder automatisk ved at trykke på en knap, hvor der er altså er integreret kundelister på en eller anden måde? Jeg havde selv forestillet mig, at sælge mit produkt til virksomheder, men jeg ville hører om der er nogen der kender noget til disse programmer og evt. hvad det vil koste i opstart eller muligvis en alternativ måde at gøre tingene på?  

Mvh. Joachim Elmegaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:44

Hej Joachim, Skype vil kunne klare opgaven med automatisk opringning i et hvilket som helst crm system.

Alternativt kan du checke www.bering-it eller andre tm software udbydere.

Mvh.

Henrik

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:23

Hej Joachim

Der findes mange typer programmer der kan være en hjælp med opringningen, og der findes også automatiske programmer. Den sidste type er dog ulovlige i Danmark.

TAPI som er en del af windows drejer telefonnummeret via modemmet, og dette program kan drives af ex. outlook eller et CRM system. 90% af disse systemer kan placere udadgående opkald ved at trykke på en knap i computerprogrammet.

Når du automatiserer indenfor dette område skal du passe på at det ikke at komme i konflikt med markedsføringsloven. Ellers koster det 100kr pr. opkald du laver.

MVH jens 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)