Nu er der gået en lille time, siden jeg loggede på for at skaffe seks billetter til U2-koncerten i Horsens... men hver eneste gang jeg skal købe billetter til en større koncert - så bukker billetlugen/billetnet under!
Skal vi starte et onlinemedie, der rent faktisk evner at sælge billetterne til dem, der først klikker sig ind... altså noget med en fornuftig køfunktion?
Billetlugen sucks... Første gang kom jeg til betalingsdelen, og så gik lortet i stå. Anden gang kom jeg til ordreoversigt, og så gik lortet fandme i stå igen...
Det er skræmmende det er på denne måde gang på gang på gang på gang...
For at sikre at igangværende køb kan gennemføres tilfredsstillende, er det et begrænset antal kunder der kan gives adgang til systemet. Vi beder dig være tålmodig og venligst opdatere denne side om et par minutter igen.
Billetlugen sucks... Første gang kom jeg til betalingsdelen, og så gik lortet i stå. Anden gang kom jeg til ordreoversigt, og så gik lortet fandme i stå igen...
Det er skræmmende det er på denne måde gang på gang på gang på gang...
Derfor køber jeg altid mine koncertbilletter hos Danmarks bedste koncertrejse arrangør. Så er der busrejse med i prisen ud og hjem. Det har givet mig fantastiske koncertoplevelser med "Eric Clapton, Elton John, Bruce Springsteen, The Police, Mark Knopfler, George Michael, Genesis, The Eagles, Tina Turner m.fl.
Er du på Facebook, kan du se andre tilfredse Karkon brugere her:
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu er det det samme om det er billetlugen eller billetnet og grunden er også det samme nemlig økonomi.
De har måske en gang om året hvor der er de her store koncerter og det er klart de ikke ønsker at investere i et setup der kan klare hvor der måske er mellem 50,000 og 100,000 personer der sidder og trykker F5 hele tiden og resten af året har de et MEGET dyrt setup der vil stå og kede sig. Så meget tjener de heller ikke på at sælge de biletter så det kan retfærdiggøre en så stor investering.
Så er der da lidt godt i den store interesse, som har været vedrørende billetterne.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn