Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen.

Er ny herinde, så hvis jeg er det forkerte sted beklager jeg.

Sagen er den, at jeg har taget et kursus i påsætning af hairextensions.

Jeg tænker om der, er nogle der ved hvordan jeg skal få stablet det hele sammen?

Jeg tænker at det skal være hjemmefra, og  være noget der erstatter min deltidsjob som jeg har nu (er fuldtid uni studerende).

Jeg har ikke forstand på hvor jeg skal skaffe varene fra. Jeg ved at man kan importere fra Kina. Hvis man køber håret her i DK, er fortjensten mindre.

Yderligere ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig forhold til SKAT og momsregistrering?

Håber der nogen som kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak.

S

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Extensions:

Kære allesammen.

Er ny herinde, så hvis jeg er det forkerte sted beklager jeg.

Sagen er den, at jeg har taget et kursus i påsætning af hairextensions.

Jeg tænker om der, er nogle der ved hvordan jeg skal få stablet det hele sammen?

Jeg tænker at det skal være hjemmefra, og  være noget der erstatter min deltidsjob som jeg har nu (er fuldtid uni studerende).

Jeg har ikke forstand på hvor jeg skal skaffe varene fra. Jeg ved at man kan importere fra Kina. Hvis man køber håret her i DK, er fortjensten mindre.

Yderligere ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig forhold til SKAT og momsregistrering?

Håber der nogen som kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak.

S

 

Overvej godt og grundigt om du har tid, lyst og energi til at starte som selvstændig samtidig med fuldtids uddannelse. Jeg vil foreslå dig at finde en eksisterende butik og spørge om de mangler en afløser/medhjælper. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej S.

Velkommen til verdens mest dynamiske fællesskab :-)

I stedet for at hjælpe dig med at svare på dine spørgsmål, så vil jeg anbefale dig at finde ud af, om du bor i en kommune, der har startkurser for iværksættere. Der kan du nemlig få gode råd og vejledning til opstarten.

Det kan du også herinde, men det er lettere for de mange eksperter at svare, hvis du stiller helt konkrete spørgsmål. Derduover kan du selvfølgelig også søge på fx virksomhedsregistrering og opstart af virksomhed.

Og pøj pøj med det!

De bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Og få i øvrigt lyttet alle Thorborgs podcasts igennem på www.thorborg.tv :-) Jeg kan ikke huske hvilket, men der er et, hvor han taler om en gymnasieelev, der har taget et neglekursus og så udbyder sin service i samarbejde med en lokal frisør. Jeg tror, at du kunne finde meget inspiration i det, han siger der. Der er et par og tres af dem, men du kan lige så godt lytte dem alle igennem under alle omstændigheder.

Hej med dig :-)

Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Tak for alle dine gode råd :9

Jeg påtænker det lidt som "for sjov" virksomhed. Noget som jeg gerne vil lave for hyggens skyld og så er fortjenesten selfølgelig bare en bonus :P

Første gang jeg selv fik påsat extensions, var det hjemme hos en ung pige, som havde annonceret på nettet og gjorde det hjemmefra. Man aftalte en tid på hendes præmisser, og mener at hun købte håret her i dk.

Glæder mig til at lytte til de podcats du anbefaler :)

lige noget andet, kan se du skriver om Ildsjæle? måske et dumt spørgsmål men i hvilken sammenhæng? Altså jeg arbejder som Ildsjæl, en slags rollemodel for unge :)

Endnu engang, tak for de gode svar :)

Go' weekend

Kh s

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det lyder da hyggeligt med en hobby-virksomhed, men det er vigtigt, at du holder fokus og får styr på detaljerne, for så kan du frigøre dig selv til at hygge dig med det. Hvis der er meget, du ikke har styr på, så vil du løbe ind i mange irriterende problemer. Det behøver heldigvis ikke være så kompliceret.

Det lyder da til at være et spændende arbejde som rollemodel :-) Jeg har skrevet en bog, der hedder "Håndbog for ildsjæle - og andre der vil gøre en forskel", som henvender sig til ildsjæle i alle former og afskygninger. Den hjælper især ildsjæle med at finde fokus i det, de brænder for, så de kan brænde fuldt igennem - uden at brænde ud. Den bygger på en masse interviews med kendte og ukendte ildsjæle samt gennempløjning af litteratur, der handler om det, de har fortalt mig om. Forlaget er ved at gennemlæse den nu, men den bliver helt sikkert udgivet i en eller anden form.

Derudover holder jeg foredag om at finde sin indre ildsjæl - og lære andre med at finde deres. Det fremgår ikke så meget af min hjemmeside, som er et rod lige nu, men om en uge er den tip-top, klar og kørende. Lige nu består den af en masse forvirrende rester fra den tid, hvor jeg ikke selv havde fundet fokus i mit ildsjæleri :-)

Hav en super weekend!

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej S

Jeg driver en webshop med hairextensions, trenser og keratin totter. Hvis du ikke vil til at investere en masse penge i varelager, så er det nemmere for dig at købe dine varer ved en leverandør i DK. For oftest vil producenten (hvis det er i Kina) ikke producere ordre for mindre end ca 50.000-80.000 kr, så du skal være sikker på at det er noget du vil lægge en masse kræfter i!

Hvis du bare køber ved en dansk leverandør kan du bestille meget små mængder af gangen, så har du ikke nogen risiko :-) Jeg sælger mit hår rimelig billigt og kvaliteten er rigtig god! www.myextensions.dk

Held og lykke med det :-)

Mvh Cate

Online salg af hair extensions

Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate.

Tak for dit svar :)

Jeg har fundet en dansk leverandør, der sælger håret til 600 inkl porto, så det en lidt anden pris. Desuden har jeg bestilt hår prøver hjem, og har fået lov til at bestille 1 kg, næste gang skal jeg selfølgelig bestille ngt mere, men ikke til 50.000 :)

Jeg har lavet rigtigt rigtigt meget research, nok derfor jeg fandt en masse forskellige leverandører, i forskellige prisklasser :)

hilsen S

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er af den opfattelse at det er lidt svært, at hjælpe dig pr. mail, men du er velkommen til at ringe til mig på 27508270. Har erfaring med iværksættere.

Anne-Marie

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej S,

Du er velkommen til at besøge min webside www.luxuryhair.dk her sælger jeg hår med keratin og clip in hår, så behøver du ikke selv have et stort varelager.  Desuden har jeg sammensatte plejepakker og diverse tilbehørs produkter til hairextensions.

Lige nu er der gratis fragt i resten af oktober og november.

Håret er indisk remy premium hairextenions - som er med intakt skællag og uden silikone, så håret kan farves i en mørkere nuance hvis man skulle ønske det, styles, krølles eller glattes, præcist som med ens eget hår og har en lang holdbarhed.

Mvh

LuxuryHair v/Tina Hovmand

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)