Vil lige sige tak for kampen til både Lasse og Martin. I havde begge nogle gode bud, og vi har haft en hård kamp om stemmer, os 3 imellem. Tillykke til Martin da jeg regner med dine 15% føring holder den sidste time ud.. Det er virkelig imponerende i forhold til jeg ved, hvilken indsats jeg og flere af mine venner, har gjort for at samle stemmer ind.
Tak til de der er kommet med kommentarer ang, siderne, især min egen. Jeg tager selvfølgelig jeres kommentarer til mig. Vil dog sige til mit forsvar at jeg fik af vide kl. 22 at jeg skulle aflevere html til siden, og at de skulle havde det til næste dag. Så at jeg også ønskede lidt nattesøvn den nat må være min undskyldning for nogle af de fejl jeg egentlig godt viste var der.
Men igen, tak for kampen! og hvis Danmark bare lægger halv så meget energi i kampen i aften som Martin, Lasse og jeg, har her - så er det en sikker sejr!
Beklageligt er denne konkurrence gået hen og blevet en JOKE !
Det er ikke længere om faglighed eller hvem som laver den bedst side.
Men hvem som kan få flest ind at stemme på en som man kender ...
Ide for konkurrencen var god men man må sige ... Ideen er løbet af sporet.
Personligt Kan jeg ikke forstå at nr. 1og 2 har fået de stemme som de har ud fra en faglig vurdring at deres sidere. Så I min bog er effektivetilbud.dk som er blevet nr 3 det bedste faglig bud på en vinder så tillykke men det.
Til nr. 1 og 2, I ved selv godt at der skal arbejde en del mere med jeres sidere før brugervenligheden er på plads, til trods for at jeres venner/bekendt stemmer på jer. er de så aldrig jeres kunder i det lange løb.
Til nr. 1 og 2, I ved selv godt at der skal arbejde en del mere med jeres sidere før brugervenligheden er på plads, til trods for at jeres venner/bekendt stemmer på jer. er de så aldrig jeres kunder i det lange løb.
Jeg vil nu godt havde lov at besvare dette, synes som nævnt tidligere at jeres kritik er berettiget af i hvert fald min side. Lader de andre svarer for deres side.
DOG er det utroligt svært at deltage i en konkurrence der løbende udvikler sine "regler". Og den konkurrence jeg deltog i, var i følge "reglerne" groft sagt: "lav et design - indeholdende henttilbud.dk's markeder". Og det lavede jeg og sende det som et billede !
At reglerne så efter afleveringsfristen ændres til at der skal leveres html, med integration af diverse forms fra deres partner program - det er tillæg! og tillæg jeg personligt synes jeg fik en utrolig kort frist til at levere.
Så din kritik er da velkommen, men uden kendskab til mange af de "fejl" der har været i udførelsen af denne konkurrence. Og derfor synes jeg egentlig også dine kommentarer er en smule under bæltestedet.