Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse af Vilkår

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi er 3 fyre, som er i fuld gang med at lave et koncept på nettet. Vi er en dansk side, som har valgt at lave engelske vilkår, da vi meget snart skal internationalisere konceptet.

Men har fået nogle henvendelser fra nogle brugere og bekendte om, at de ikke føler sig trygge med engelske vilkår. Så vi skal have dem oversat til dansk.

Desuden skal vi have udarbejdet nogle andre nye vilkår, som er til en anden del af vores forretning. Disse vilkår skal laves både på dansk og engelsk.

Er der nogen der kender nogen gode og billige jurister, som både kan lave danske og engelske vilkår?

Mvh

Brian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:50

Jeg tror ikke der findes billige jurister Big Smile, men kan I ikke få lidt inspiration ved at tjekke vilkårene hos Jeres konkurrenter?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:05

Tak for svar

Man kan sagtens søge inspiration hos andre. Men vi vil gerne have en jurist til at gennemgå dem og "tage ansvar" for dem.

Det har vi gjort med de engelske. Jeg havde en kontakt hos et jurist-firma, men vedkommende er ikke længere hos firmaet og jeg kan ikke komme i kontakt med ham, da hans firmamobil også er lukket. Så nu kan jeg ikke længere komme i kontakt med ham :(

Så de engelske vilkår skal blot oversættes (det kan vi selv gøre) - Men de skal godkendes af nogle jurister, så de kan tage ansvar for dem.

De nye vilkår skal laves på baggrund af input fra os. De skal laves på dansk og engelsk.

Og jeg ved at det ikke er billigt. Men jeg ved også, at de har vidt forskellige priser, så ville gerne i kontakt med nogen som har en "fornuftig" pris politik.

// Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)