Jeg synes det kunne være rigtigt fedt at få en erfaren rotte indenfor saltvandsverdenen til at skrive et par anmeldelser af mine produkter (da jeg er eneforhandler af mange af produkterne i DK)
Så folk ligesom får øjenene op for de mere ukendte produkter og kan læse/høre fra en erfaren person hvad hans vurdering er af dem.
Mit spørgsmål er så hvordan man gør det mht regnskabet.
Er det bedst at ansætte vedkommende som freelance med en fast lønning pr produkt han anmelder
Kan man tilbyde vedkommende at han får alle eller nogen af produkterne gratis, efter et vist antal anmeldelser? og så skriver udgifterne til indkøb af produkterne på som markedsføringsomkostninger?
håber der er nogen der har erfaringer med dette, da jeg selv synes det er en fed idé som kan skabe den tiltrængte opmærksomhed omkring mine mindre kendte, men supergode produkter.
Jeg må indrømme at din idé er god. Men jeg tror ikke at vejen frem er at betale nogen for at anmelde dine produkter. Det vil så tvivl om oprigtigheden af disse anmeldelser.
Du kunne måske i stedet for sende nogle produkter til nogle autoriteter indenfor området og spørge om de kunne have interesse i at anmelde dem.
Det kunne jeg selvfølgelig også gøre, da det sidste jeg ønsker er en der kun anmelder positivt for pengenes skyld. Det skal jo helt klart være en person der ikke er bange for at sige sin helt ærlige mening om produkterne ;)
Jeg synes næsten bare der skulle være en form for 'tak for hjælpen' til den/dem der gerne vil hjælpe...
Det kunne jeg selvfølgelig også gøre, da det sidste jeg ønsker er en der kun anmelder positivt for pengenes skyld. Det skal jo helt klart være en person der ikke er bange for at sige sin helt ærlige mening om produkterne ;)
Jeg synes næsten bare der skulle være en form for 'tak for hjælpen' til den/dem der gerne vil hjælpe...
Jeg kan sagtens følge dig i at du gerne vil belønne dem som anmelder dit produkt. Men jeg tror bare det bliver svært at få en 100% objektiv anmeldelse hvis du giver gaver til vedkommende.