Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er ved at opstarte et rengøringsfirma, men har 2 spørgsmål.

Hvad tager man mindst og højst i timen for rengøring?

Hvordan og hvor kan man få kunder?

Venlig hilsen

Shahinservice.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 16:06

Hej "Shahinservice"

Du er underminere hele det sjove og udfordrene i at være selvstændig. Du beder om helt konkrete svar og løsninger til rimelig komplicerede opgaver. Det er jo ingen udfordring i at være selvstændig, hvis man blot kunne gå hen et sted og få kunder - eller blot at der var en bestem fremgangsmåde til det. Det samme er ved prisen, den vil varier meget og der er INGEN fast pris - ellers vil der ikke være konkurrence.

Jeg vil sige, at hvis du har været inde for rengøringsbranchen, så burde du også have kendskab til prisniveauet, samt hvilke typer kunder der er - ellers har du vidst ikke viden/erfaring på området.

Du burde derimod spørge, hvor kan jeg lærer omkring salgsmetoder - det vil du få en masse gode svar på og som du kan bruge i en hver henseende.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:11

ud og undersøge markedet selv, intet kommer flyvende her i livet, ikke en gang her på amino :-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 08:01

Hej

Det eneste jeg tænker er HVORFOR du vil være selvstændig, de fleste der kun har det forøje når de starter når aldrig rigtigt langt

Men jeg vil sige at du skal ligge dig på en sted mellem 200-230 i timen til at starte med, hvad angår kunder kan de prøve at hænge et opslag op nede i netto ?

Men eller handler det om netværk i starten

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 03:50

Du skal ud og opsøge verden. Intet kommer af sig selv, Prisen sætter du efter hvor meget du mener du selv er værd, du skal ikk tænke på konkurrence, tænkt hellere på hvad det koster dig at fuldføre det stykke arbejde du bliver påsat, der er godt nok finanskrise men ikk så meget at folk vil spare på kvalitet

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 07:18

Shahinservice:
Hvordan og hvor kan man få kunder

Den ved jeg! Du skal oprette dig som firma hos www.HentTilbud.dk - Så køber du kunder gennem dem. Du betaler kun når der er noget relevant. Altså, du betaler kun når du rent faktisk har mulighed for at få en kunde. Tag en snak med Henrik derinde! 88 820 900. I og med du tilmelder dig HentTilbud.dk, vil du også få tilbud fra hjemmesiderne God-Rengøring.dk. TilbudRengøring.dk, Hent2Tilbud.dk, EffektiveTilbud.dk og mange flere. Altså vil du kunne få så mange kunder ddu har brug for.

Ellers ved jeg hvordan du kan få rengøring ved at reklamere lokalt på nettet. Lave Internet markedsføring sådan, at kun folk fra dit område og folk du vil have det, skal se dine reklamer. Det kræver også du har en lille hjemmeside. Det ved jeg også hvordan du kan få klaret. Måske vi burde få en snak om det, så vi kan hjælpe dig rigtigt godt i gang. Jeg har hjulpet mange rengøringsfirmaer før..

Dbh. Yngvi

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 12:48

Hej

Læs evt. hæftet Sådan starter jeg et rengørongsfirma. Downloades gratis fra: http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/rengoeringsfirma.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)