Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbygning af interne links - SEO

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ispind:

At der er nogle der ikke bruger tid på interne links - det er vel der vi andre kommer et skridt foran :-)

Ganske enig.

Ispind:

Casper reklamere med at man kan købe 100 link i katalogerne - hvordan mon disse links er sat op ? - ingen ordrer herfra !

Og knap så enig her. Jeg har ikke set Casper kalde sig SEO-ekspert eller noget der ligner. Selvom han ikke går op i intern linkstruktur, kan det godt være, at han er fin til katalog-tilmeldinger. (Jeg har ikke prøvet hans service eller set eksempler på hans arbejde, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten).

Han beskrev teknikken i sit system i en tråd for nylig, så det er heller ikke uklart, hvordan de links bliver oprettet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:19

Min pointe er blot at man hurtigt kan blive afsporet, og disponere sin tid forkert i forhold til hvad der giver den bedste effekt. I bund og grund er det vel primært menensker der skal navigere rundt på dit site - eller hvad?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:31

Casper Schneider:

Min pointe er blot at man hurtigt kan blive afsporet, og disponere sin tid forkert i forhold til hvad der giver den bedste effekt. I bund og grund er det vel primært menensker der skal navigere rundt på dit site - eller hvad?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Jeg vil sige man har set mange eks. på at en god intern links struktur gør at google indekser en side bedre.

Vis du ikke laver din startplads hjemmesiden rigtigt god og google , ikke kan finde rundt i den , hjælper næsten alverdens links ikke , og søger for den rigtige linkstruktur. , der viser de søgeord du vil ligge højt på google med.

jeg skal snart til at arbejde med det , ved dog ikke om jeg skal sætter en søgeord ekspert til det eller selv lave det , jeg har jo en 4 pagrank og linkkataloger har jeg tilmeldt mig nok til og tættest konkurrent på mine søgeord , har en pagerank 3 .

Jeg mener en god intern links struktur er nogle af de vigtigste ting at arbejde med og er bestemt værd at bruge tid på og google er ikke et menneske

venlig hilsen

Mikael christiansen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:02

Hvilke eksempler?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27

prøv google.dk se hvem der ligger øverste , nogle sider har lave pagerank med højere placering ,med god links struktur , mod en bestemt side .

link:www.dotseo.org/link-building/ henviser en del undersider til denne side på egen side , har lavere pagerank end de andre , og det er svært konkurrence markedet , rimeligt godt klaret at han ligger øverst ordet med linkbuilding , påpeger igen at en god intern link struktur kan være en fordel, som du ser peger siderne mod denne side ,med ordet linkbuiding , kan ikke forstå , du tænker så meget på links, da rigtige links sturktur , er vigtigere , i første omgang når du opbygger en hjemmeside

Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)