Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk studerende tilbyder gratis arbejdskraft

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er grafisk studerende på NOEA (www.noea.dk) Uddannelsen hedder Grafisk Designteknolog.

Jeg søger virksmhedsophold i 3-4 uger.

Jeg arbejder i adobe programmerne Illustrator, Indesign og Photoshop. I løbet af min uddannelse har jeg arbejdet med alt lige fra piktogrammer, magasin opsætning, plakat udformning, visuel identitet, navnetræk og logoer ect...

Jeg går nu på 3. semester hvor jeg har valgt formgivningsprofilen, hvor vi arbejder i dybden med design, visuel identitet og reklamer generelt.

Jeg brænder meget for faget og for det jeg laver. Derfor vil jeg knokle - gå i dybten, for at opnå de bedste resultater.

Jeg ønsker hele tiden at blive bedre til faget, udvikle mig, lære nyt og få nye spændende erfaringer med til min rejse videre indenfor området.

Hvis dette har interesse for jer, eller i kender nogen som kunne være interesseret,
er I mere end velkommen til at kontakte mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:14

Skal det være en virksomhed, som du kan møde op på hver dag i 3-4 uger, eller må du gøre noget af arbejdet hjemmefra? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:25

Må gerne gøre noget af arbejdet hjemmefra. Det vigtigste er at jeg har en virksomhed, hvor vi i sammenarbejde kan lave en sparring!

Forresten er jeg fra Aalborg, men rejser gerne for at få det bedste resultat =)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34

Hvis du kan arbejde hjemmefra, kunne jeg være interesseret. Jeg har netop sat et nyt koncept i søen, så der er bestemt noget grafisk arbejde at tage fat på. Du kan læse om konceptet her: www.fokus-leverandoerservice.dk

Håber at høre fra dig.

Michael Kousgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08