Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Magento det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Aleksander Soender:

Hej Allerup,

Hvis du beslutter dig for at gå videre med Magento, så check lige tilbuddet om udvikling af gratis webshop her http://www.amino.dk/forums/t/71244.aspx.

Jeg har ikke planer om det pt, da jeg ikke ser Magento som en forbedring i forhold til Zen-Cart, som jeg efterhånden også har lagt rigtig mange timer i tuning af - Så indtil videre bliver jeg hvor jeg er ;)

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

allerup:
Hmm.. Især punktet med ordrer oprettet uden betaling er et springende punkt, og jeg er lidt skuffet over at Epay ikke udvikler nogen ordentlige moduler, når de nu vælger at lave dem.

Jeg er så af den helt anden mening, jeg synes nemlig det er genialt at ordren kommer ind i systemet så snart kunden har trykket godkend. Det gør jeg fordi jeg ved at kunden har godkendt ordren og ønsker den, men kunden kan opleve problemer ved dankortbetalingen, måske fordi kunden ikke er så hardcore webshopbrugere og indtaster kontonummer istedet for kortnummer, eller har en popupblocker eller noget helt andet.

Du har så, som webshopejer mulighed for at kontakte de kunder som har problemer med betalingen, og dermed få flere ordrer igennem end hvis du ikke kunne se disse ordrer.

Dandomain på det danske marked gør det samme. 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt enig med Martin. 

Dog er der lidt besværligheden med lagerstyringen da lageret først tælles ned når betalingen er gået gennem e-pay, men ved annulering af ordren tælles der op. Det betyder at vi ved annulering af den slags order har måttet lave et manuelt tjek af lagerstatus.

/Louise E

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht til e-pay kan i jo bare bruge deres server til server callback, så  er i ikke direkte afhængige af hvad kunden foretager sig.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

server til server virker jo ikke til googles salgssporing, da det kører i javascript... Jeg har i forvejen callback så jeg er sikker på at registrere betalingen i shoppen...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)