Super flotte, Lone.... Der mangler altså også nogle lækre flag

OG en masse andet grafik som vi jo har snakket om....
Det ville også være fedt med varianter hvor de var nedtonet så de ikke springer så meget i øjnene.
Hej Helle.
Jeg smed lige hurtigt et par flag ind - hvis du har brug for andre, må du sige til.
Umiddelbart lavede jeg dem lige i samme stil som kortene, men man kunne jo godt have været lidt mere kreativ, men det må vente til en anden god gang :-)
Jeg har også tonet highligten på kortene ned, da jeg så det på en anden maskine og synes de så for voldsomme ud. Jeg har også fjernet dropshadow.

Med hensyn til at tone dem ned, så har jeg bare lige hurtigt lavet et par tests, for jeg vidste ikke helt, hvad du var ude efter.
De er bare - helt dovent - rettet til i Photoshop, men hvis du har brug for noget specielt kan jeg godt lige bikse det sammen, ordentligt :)
Til gengæld tror jeg, at man hér er på kant med PBS. At tegne deres kort op, så de matcher hinanden bedre i størrelse og stil, kan man forsvare, men at ændre i farverne ved jeg ikke, om de vil være med til - selvom jeg dog har set webshops, der eksempelvis kører dem i sort/hvid - som her:

og så kan man jo tinte dem, alt efter hvad farveholdning éns shop har. Her er noget blåligt lort - igen, bare hurtigt bikset sammen i Photoshop:

Men altså - I må tage, hvad I kan bruge (alle filer er fortsat PNG'er med gennemsigtig baggrund) og hvis I har specifikke ønsker, så svinger jeg gerne pennen.
.. og Helle - din baggrund, er lige på trapperne :) Kom da på Skype engang i mellem ;)