Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Betalingskort-grafik, til eksempelvis webshops

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneider:
De er rigtig flotte - jeg glæder mig til at se hvornår du næste gang får spat af at se på noget :-)

Hehe, også her. Elsker når Lone får spat ;-)

De er kanon flotte, Lone - ligesom med alt andet, du laver Yes

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42

Super flotte, Lone.... Der mangler altså også nogle lækre flag Wink OG en masse andet grafik som vi jo har snakket om....

Det ville også være fedt med varianter hvor de var nedtonet så de ikke springer så meget i øjnene.

Hvordan går det forresten med min nye baggrund Cool

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helle - houseofkids.dk:
Super flotte, Lone.... Der mangler altså også nogle lækre flag Wink OG en masse andet grafik som vi jo har snakket om....

Det ville også være fedt med varianter hvor de var nedtonet så de ikke springer så meget i øjnene.

Hej Helle.

Jeg smed lige hurtigt et par flag ind - hvis du har brug for andre, må du sige til.
Umiddelbart lavede jeg dem lige i samme stil som kortene, men man kunne jo godt have været lidt mere kreativ, men det må vente til en anden god gang :-)

Jeg har også tonet highligten på kortene ned, da jeg så det på en anden maskine og synes de så for voldsomme ud. Jeg har også fjernet dropshadow.

http://offwhite.dk/stuff/kortogflag.png

Med hensyn til at tone dem ned, så har jeg bare lige hurtigt lavet et par tests, for jeg vidste ikke helt, hvad du var ude efter.
De er bare - helt dovent - rettet til i Photoshop, men hvis du har brug for noget specielt kan jeg godt lige bikse det sammen, ordentligt :)

Til gengæld tror jeg, at man hér er på kant med PBS. At tegne deres kort op, så de matcher hinanden bedre i størrelse og stil, kan man forsvare, men at ændre i farverne ved jeg ikke, om de vil være med til  - selvom jeg dog har set webshops, der eksempelvis kører dem i sort/hvid - som her:

http://offwhite.dk/stuff/kort01.png

og så kan man jo tinte dem, alt efter hvad farveholdning éns shop har. Her er noget blåligt lort - igen, bare hurtigt bikset sammen i Photoshop:

http://offwhite.dk/stuff/kort03.png

Men altså - I må tage, hvad I kan bruge (alle filer er fortsat PNG'er med gennemsigtig baggrund) og hvis I har specifikke ønsker, så svinger jeg gerne pennen.

.. og Helle - din baggrund, er lige på trapperne :) Kom da på Skype engang i mellem ;)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:57

Super flot arbejde Lone.

PS. Læste lige lidt på din blog.. Det er godt nok første klasses underholdning Wink

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:17

ihhhh altså Lone, det er da helt fantastisk som du deler ud Smile der er mange som kan få fine flag og betalingskort nu. Hvis nogen bruger dem, så smid da lige et link her i tråden så vi kan se det real. Jeg skal nok når jeg er klar i min fine nye shop der er på vej Smile

Glæder mig til at se baggrunden, Lone.

Martin - ja, den er fantastisk underholdende... hun burde lave en som gav penge, ikke.... Cool

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 17:27

Godt arbejde Lone Yes

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 17:36

Lone S. Hansen:
Kom da på Skype engang i mellem ;)
Det kan du sagtens sige - du er jo ikke online nu Wink

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 17:43

Helle - houseofkids.dk:

Lone S. Hansen:
Kom da på Skype engang i mellem ;)
Det kan du sagtens sige - du er jo ikke online nu Wink

Vi er faktisk nogen, der er nødt til at gå ned i baggården og holde vores dårlige rygervaner ved lige :-)
Jeg er tilbage nu, dame.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Hej Lone,

Vildt fede logoer du har lavet der! Godt arbejde !

Er der mulighed for at du kan ligge dem op, uden den der shine på logoerne ?

Ville være vildt fedt :)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 19:59

Yusuf:

Hej Lone,

Vildt fede logoer du har lavet der! Godt arbejde !

Er der mulighed for at du kan ligge dem op, uden den der shine på logoerne ?

Hey Yusuf.

Tak for det :-)
Her er de uden highlight:

http://offwhite.dk/stuff/kortudenhl.png

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)