Undrer mig over hvorfor folk ikke siger "fodbold" :) Nå, men som i kan gætte spiller jeg fodbold. Det bliver til 2 gange om ugen - hvor mine kammerater og jeg har oprettet et 7-mands hold, det er virkelig fedt. Oven i det er det styrketræning 3 gange om ugen + løbetræning 1 gang om ugen. Så har jeg lige søndag til at slappe af :) |
Uh, hobbyer :) Dem har jeg en del af.. Elsker at rejse, læse, skrive og løbe, svømme og gå ture m.m...
Og så er en af mine største hobby'er, nemlig fotografering og grafisk design, også det jeg arbejder med..
Derudover blev jeg helt bidt af paragliding da jeg var i Østrig i sommeren 2007. Var dernede 2 gange og tog ialt 5 tandem ture (med pilot) hvor vi på det højeste var 1300 m over dalen under os.. Det var fantastisk! Så da jeg kom hjem begyndte jeg på para-pilot uddannelsen, men da det danske vejr ikke altid arter sig er jeg stadig nybegynder ;)
Her et par billeder fra Østrig.. et hvor man kan se mine fødder og der er ikke længe til landing.. det andet hvor vi lige er landet, yep sådan ser man ud, et stort grin på! :D
Kort efter jeg begyndte min træning herhjemme brækkede jeg højre hånd (yesss er højrehåndet..!) ved en ulykke hvor jeg stod på jorden og holdt fast i en anden elev så han ikke blæste væk med skærmen.. men vinden var stærkere end os og vi blev slæbt hen ad jorden.. knæk, bræk!
Og så kommer vi til en af mine andre stor hobby'er, at male! :)
I min kæmpe frustration over ikke at kunne male med en brækket hånd tog jeg mig kækt ifær med at forsøge mig med den venstre! Hvor der er vilje er der vej!... ;)
Det er ikke helt færdigt, men sådan ser det ud: (140 cm højt, 100 cm bredt)
Mit første og eneste 100% venstre-hånds maleri.. og det sjove er at min venstrehåndsskrift stadig ligner en 5-årigs ;)
/Anja