Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en hobby?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fodbold, vin og så læser jeg en masse bøger omkring Informationsteknologi, kommunikationsprocesser, videnskabsteori og alt ovre i den bolgade. Læser lige nu "Det udelelige" af Tor Nørretranders. Den er genial!

Derudover er der selvfølgelig også de obligatoriske byture og kæresten (selvom hun næppe bliver så glad for, at jeg omtaler hende som værende en hobby ;P)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:07

Fodbold, poker, små og store hjemmesideprojekter, og så min kone og min lille søn på halvandet :-)

De to sidste tager efterhånden mest tid :-P

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:07

super!!

Er der ingen der samler på frimærker, skyder lerduer eller hey hvad med golf? hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:17

En lille hyggelige morgen løbe tur eller lidt længere hen ad dagen , bor smukt så det bliver tit 15 km 20 km , går 2 gange ugen til ballet udover træner jeg lidt styrketræning et par gange om ugen , ellers har jeg ikke andre hobbyer

Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:25

(Jeg er desværre ikke nogen god fotograf - kameraet bliver bare væk eller også ødelægger knægten det, så jeg har stjålet lidt på nettet).

Ja, hobbyer - det skal man da have.

I nogle år har mit arbejde været min hobby - det har ændret sig så arbejdet næsten står mig ud af halsen - jeg har meget større behov.

Jeg har lige gjort snorkling-debut - det var fantastisk - men det bliver jo kun koldere, så det er lidt sent på året at starte :( Men jeg havde en kanon oplevelse under vandet - en fantastisk debut i en fantastisk verden under vandet. Det bliver ikke sidste gang - om jeg så skal ud og have våddragter for at kunne holde varmen lidt længere.

Ellers gør jeg mig lidt i bevidsthedsudvidende litteratur (herunder også skønlitteratur). Senest er jeg stødt på nogle fantastiske digte der har fanget mig, lidt psykorealisme og andet - en meget dygtig  nyligt afdød "undergrunds"-digter hvis værk jeg forsøger at hjælpe med at få ud til folket ved hjælp af internettet. Eksempler:

Simple systemer
i dit indre kaos
sender
dine komplicerede problemer
ud i glemsel.

Først mig selv, så mig selv igen.
Så min næste, hvis det kan blive til mit eget bedste.

Og så sigter jeg efter at blive ekspert i vågne drømme (lucid dreaming) - så jeg bruger nogen tid på meditation ved sengetid - og så en smule hjælp fra visse shamanistiske planter (de ikke-euforiserende).

Og så går bruger jeg meget tid på debat og spekulationer omkring politik og aktivisme som jeg håber at kunne få lidt tættere ind på livet. Jeg bliver nødt til snart at deltage i eller starte nogle demonstrationer for at udøve og derved sikre demokratiet.

Og så elsker jeg computer-spil, så når jeg en sjælden gang får tid spiller jeg lidt multiplayer computerspil (multiplayer FPS eller RTS spil).

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:27

Rasmus Hoeks:

Fodbold, vin og så læser jeg en masse bøger omkring Informationsteknologi, kommunikationsprocesser, videnskabsteori og alt ovre i den bolgade. Læser lige nu "Det udelelige" af Tor Nørretranders. Den er genial!

Derudover er der selvfølgelig også de obligatoriske byture og kæresten (selvom hun næppe bliver så glad for, at jeg omtaler hende som værende en hobby ;P)

Videnskabsteori, det er der sgu noget ved du ! Har lige snuppet en begynderbog og det er ren dynamit ! :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:37

wauuw så var der jo grund til nysgerrighed! super interessant!

og super med lidt farver og poesi samt skarp teori hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 23:38

For tiden bliver det ikke til så meget, da jeg jonglerer med webshop og specialeskrivning samtidig, men når der er tid, fotograferer jeg en del, som I kan se nedenfor. Jeg eksperimenter også lidt med at skrive filmmanuskripter for at udfordre mig selv kreativt, men lige nu er mit arbejde min primære hobby.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:57

du har fået et normalt kedeligt billede til at være noget specielt! super!!

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:09

jeg holder farvefrøer osse kaldet pilegiftfrøer, så jeg har en hel bananflue farm for at have mad til dem..

det kæresten ikke så vild med da de lugter de fluer ;-)

i terrariet er der både vandfald og regnsystem så det et rigtigt stykke regnskov midt i stuen....

jeg valgte frøerne da jeg lukkede mit saltvandsakvarie ned

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)