Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en hobby?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at der er mange iværksætter der har deres virksomhed som hobby! kunne ikke holde min nysgerrighed tilbage, hvorfor jeg spørger dig om du har en hobby som du "ikke tjener penge på" :-)

Hvad laver du?

Hvorfor?

kunne helt vildt godt tænke mig at læse lidt og se billeder fra din hobby!!

Håber en masse vil tilfredstille min nysgerrighed -det ku jo være der var nogen der kunne bekræfte at man ikke var alene om underlige hobbyer.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:37

Jeg dykker selv en smule!

og jeg gør det fordi det er super at hænge ud i havet med alle mulige mærkelige overraskelser!

og så syntes jeg det er fedt at opleve to verdener når jeg er ude at rejse -en over havet og en under havet :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:51

Glemmer aldrig da jeg i sommerferien dykkede på Kreta. Det er bare livet Zip it!!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:14

ja det er super!!! og nu hvor verdens overflade består af 70% vand, så er det jo ikke skidt at kunne dykke hehe

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:23

Nu dyu spørger så pænt.

Jeg svømmer i Svømmehallen, og jeg må ikke tage billeder :)

Så skriver jeg på en Fantasy bog, og læser en del.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:26

jeg bygger også mc når der er bliver råd til det :-(

syntes bare det er super at overføre et billede i hovedet til virkeligheden og så få bekræftet at man er dygtig til det ;-)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:28

Thomas Cuno:

Nu dyu spørger så pænt.

Jeg svømmer i Svømmehallen, og jeg må ikke tage billeder :)

Så skriver jeg på en Fantasy bog, og læser en del.

hehe det går nok.

er det for sporten, afslapning, eller anden årsag? hvis jeg må spørge Huh?

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:42

Svømning er for at træne, når man sidder bag et skrivebord hele dagen, er det rart at komme ud nogle dage om ugen. Men jeg tager da tid på min 50 baner, og den kommer lidt måned for måned. Det bliver ikke OL plads, men nok at til at man kan mærke pulsen komme op. Bagefter har man mere energi og kan tænke mere klart.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 22:42

Svømning er for at træne, når man sidder bag et skrivebord hele dagen, er det rart at komme ud nogle dage om ugen. Men jeg tager da tid på min 50 baner, og den kommer lidt måned for måned. Det bliver ikke OL plads, men nok at til at man kan mærke pulsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:57

Løb!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)