Hej aminoer Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har opstartet et transport/kurer for et år siden, og i starten har jeg fået nogle gode kunder med den metode ved at sende breve rundt til de forskellige, i starten gik det perfekt. Men her på det sidste får jeg bare intet respons. :S Nogen der kan give mig nogle gode ideer til hvordan jeg kan skaffe flere kunder. ? Alle ideer er velkomne, er frisk på alt. Vores priser er heller ikke lige markedets højeste de ligger på 235 kr. i timen 8 kr per km og resten er særaftale som er aftalt med kunden. Kunne det hjælpe hvis jeg sendte tilbud ud til hver kunde hvor der stod månedspris eksempel: 30.000-40.000 pakker for 60.000 kr. Bare et eksempel, har sikkert skudt helt forkert. Vil være meget taknemlig hvis nogen kunne hjælpe. :) |
Hejsa
Der er jo virkelig kommet konkurrence på dette marked, da der pludselig er mange om en mindre mængde gods.
Mit forslag er helt klart at du skal melde dig ind i nogle netværksgrupper, netværk, netværk, netværk hvor du kan komme til det - da personlig "branding" bliver mere og mere aktuelt.
Hvis du netværker godt med 20 og de også hver kender 20 som har brug for godstransport - så har du mulighed for at aflevere 420 tilbud på hvad du kan tilbyde.
Held og lykke