Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 øre pr. visning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er igang med en masse nye tiltag på www.studieogelevjob.dk, og i den forbindelse er der noget jeg bliver nød til at betale mig fra.

Derfor har jeg et tilbud på reklamebanner i str. 60x468 samt 140x350 der køre i rotation:

100.000 sidevisninger kr. 1.250,-     (0,0125 kr. pr visning)

200.000 sidevisninger kr. 2.000,-     (0,01 kr. pr visning)

Vores besøgende er unge mellem 13 og 30 år, fordelt over hele landet.
Som det er lige nu, har vi 25.000 sidevisninger pr måned. Men det er en af de ting vi arbejder med at få øget.

Send mig en mail på kennethAngelsoge.dk hvis du har spørgsmål, eller vil vide mere.

God aften til jer alle.

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 19:46

Hej Kenneth

Den de målrettes geografisk, da jeg kun kører på Fyn har jeg ikke interesse i at blive vist i resten af landet.

Thomas

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:51

har sendt dig mail.

mvh

jesper

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:03

Hej Thomas

Jeg kan desværre ik målrette det geografisk på alle sider.

Men send mig en mail, så ser vi hvad vi kan finde ud af.

Hej Jesper

Jeg sender dig en mail.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 18:33

Hej Jesper,

Send mig en mail:

Pressondress@hotmail.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:41

Jeg ved at Adfair har eller har haft visningskampagner til 0,5 øre, så hvis du skal have fyldt pladserne ud, så var det måske en mulighed.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:04

Men igen adfair, får man sine penge?

Der er rigtig mange herinde der har problemer med dem, der har været mange tråde om adfair.

Det er heller ikke bare for at fylde pladserne ud, det skal gerne være relevant, tager ikke hvad som helst ind :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:06

Euroads kører lige nu en kampagne med sidevisninger.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:14

Studieogelevjob.dk:

Der er rigtig mange herinde der har problemer med dem, der har været mange tråde om adfair.

Det er heller ikke bare for at fylde pladserne ud, det skal gerne være relevant, tager ikke hvad som helst ind :-)

Jeg har altid fået mine penge i de 3-4 år jeg har brugt dem. Oftes får man dog først pengene + 90 dage istedet for + 45 dage, hvilket også gør at jeg bruger dem minimalt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

Nicolaj:

Studieogelevjob.dk:

Jeg har altid fået mine penge i de 3-4 år jeg har brugt dem. Oftes får man dog først pengene + 90 dage istedet for + 45 dage, hvilket også gør at jeg bruger dem minimalt.

Jeg bruger dem en del og får mine penge, de er dog forsinket for det meste. Men jeg har talt med dem om det i flere omgange og de er ved at rette op på det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)