Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal/kan/bør jeg forlange i pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for en god venindes mor, lovet at lave en hjemmeside for deres Olle-kolle....
Økonomien er lidt anstrengt for olle-kollet og ved ikke hvor meget jeg skal forlange i pris....
Jeg regner med at lave den i enten xhtml og css med noget php ind over, uden at lave det i et cms, men så vil jeg derudover oprette en blog, som jeg tilpasser mit eget design som de selv vil kunne opdatere med nyheder osv...
Jeg ved endnu ikke hvor mange sider den skal indeholde, men ved dog at det skal være en præsentation af kollektivet, med billeder af stedet og omgivelserne... der skal være ordensregle rog man skal kunne skrive sig op på venteliste....
Dette kræve rnok noget database....

Hvad mener I jeg kan/skal forlange?
Jeg vil godt give dem en god pris men samtidig ikke forlange alt for lidt så jeg er til grin.... hvis I forstår...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:26

Det sgu' altid svært med sådan noget venne-arbejde!

Men hvis du har lavet hjemmesider for andre "ikke-venner" før, så kunne du jo tage din timepris og trække eks. 20-30% fra?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 19:57

Det er et pænt stykke tid siden jeg har lavet nogen hjemmesider for andre, og der tog jeg ikke ret meget fordi jeg stadig var under uddannelse..... ¨

Jeg selv tænker omkring 3000 kr..... men min kæreste siger det er alt for lidt..... han siger nærmere de 8000 kr....

Jeg havde tænkt mig at tage et engangsbeløb for siden og så en timepris for opdateringer.. på omkring 200 kr...

Er dette helt hen i vejret???

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:15

da jeg læste dit første indlæg, var min første tanke omkring 5000 - og 200 i timen for arbejdet ud over. For de slipper dig jo ikke, når først du har lavet noget for dem Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 20:38

Ja ok, det er jo en pris der lægger sig i midten af min og min kærestes mening....

Hmmm det kan godt være, at det er der jeg ender...

Takker :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)