Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på SEO website

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias,

Jeg går selv og udvikler en idé til en blog og har undersøgt forskellige muligheder som fx. AdSense, men her har man vel ikke selv indflydelse på klikprisen, har man?

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:41

Jeg går selv og udvikler en idé til en blog og har undersøgt forskellige muligheder som fx. AdSense, men her har man vel ikke selv indflydelse på klikprisen, har man?

Du har kun indflydelse på klikprisen i den forstand, at annoncerne på din side bliver tilpasset indholdet på din side.

Skriver du artikler om et populært emne hos annoncørerne, får du en højere klikpris, fordi man i Adwords/Adsense har en slags auktion over pladserne. Eksempelvis vil artikler om coaching give en højere klikpris end artikler om undervandsrugby.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:43

Hej

Siden omhandler PHP programmering, hvad kan i anbefale?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:29

Hej Frank

Tak for dit svar. Jeg har købt et domæne, som jeg har kaldt SoundSpectre.com, hvor jeg vil skrive engelsksprogede musikanmeldelser af udvalgte udgivelser fra en bred vifte af udvalgte kunstnere indenfor flere forskellige musikgenrer. Som jeg har forstået det vil AdSense linke til nogle relevante annoncører, er det ikke korrekt forstået?

Mit mål er med tiden at avancere fra AdSense til et niveau, hvor jeg selv har større indflydelse på, hvor meget jeg tjener. Jeg mener at have læst, at man eksempelvis kan lave personlige aftaler med andre sites, som vurderer, at man kan generere nogle kunder til dem (i mit tilfælde kunne det være Amazon, CD Universe og imusic.dk). Kender du noget til dét?

Tak for hjælpen.

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:09

TT Tekstforfatter:

Som jeg har forstået det vil AdSense linke til nogle relevante annoncører, er det ikke korrekt forstået?

Det er helt korrekt. Med musikanmeldelser vil du formentlig få reklamer fra webshops med musik, hjemmesider med billetsalg til koncerter m.m.

TT Tekstforfatter:

Mit mål er med tiden at avancere fra AdSense til et niveau, hvor jeg selv har større indflydelse på, hvor meget jeg tjener. Jeg mener at have læst, at man eksempelvis kan lave personlige aftaler med andre sites, som vurderer, at man kan generere nogle kunder til dem (i mit tilfælde kunne det være Amazon, CD Universe og imusic.dk). Kender du noget til dét?

De såkaldte affiliateprogrammer fungerer netop ved, at man får provision af kunder, man henviser. Der findes et væld af forskellige programmer.

Amazon har deres eget program, og det er rasende nemt at blive optaget. Hvis det er .com, du vil tilmeldes, kan du klikke ind her, og så er du hurtigt klar.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:18

Fantastisk! Det er super, Frank - mange tak for hjælpen :)

Hilsen

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 23:13

Hej,

Først og fremmest, så vil jeg ikke mene, at du kan få en god indtægt af dit site, hvis du tænker som du gør: hvis du ikke har indtægt til januar, så lukker du det.

Du bliver sku nødt til at have tålmodighed, hvis du vil det her. Måske kommer indtægten efter januar? måske februar?

Jeg synes kun, at man burde lave sites, der interessere en, ellers får man ikke noget ordentligt ud af det, og har faktisk ikke særlig meget lyst til at bruge tid på projektet. Du åbner eksempelvis ikke en shop for lesbiske kvinder, hvis du selv er bøsse, vel :)? - Dumt ifølge mig! 

Hvis du virkelig gerne vil have en god indtægt af din side, så lev for drømmen - vær tålmodig. Som mange siger: Rom blev ikke bygget på én dag. Samtidigt bliver dit site ikke kendt på en uge. 

Jeg håber meget, at mine ord har fået dig til at overveje det..

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 00:59

Nu hvor vi har nået januar, hvordan kører det så, som forventet/budgetteret eller...?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)