Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance og andet job søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en mand på 28 år, der er i gang med en uddannelse som webintegrator. Jeg søger derfor noget supplement til min SU, og tager imod alle slags arbejdsopgaver. Jeg har i forvejen en HG1.

Jeg har en basic forståelse for HTML og CSS, og har også leget en del med Photoshop. Er kun lige begyndt at røre ved SQL og ASP.NET, så der er jeg ikke så stærk endnu.

Den eneste reference jeg har mht. design, er min dating site: www.dateklubben.dk

IT er en af mine stærke sider. MS Office eller Open Office falder mig naturligt, og jeg kan skille en computer ad og samle den igen.

Sprog er også en af mine stærke sider, specielt stavning og grammatik. Engelsk er næsten mit andet modersprog.

Jeg tager som sagt, hvad jeg kan få, og jeg bliver på opgaven indtil du er tilfreds.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du leder efter en enkel og flot hjemmeside eller website, så kan jeg også klare det for en billig pris. Jeg tør ikke love en fast pris allerede nu, men det er alt efter, hvad opgaven går ud på selvfølgelig. Wink Jeg inkluderer også basic SEO på dit nye site uden ekstra omkostning.

Ny reference: www.golight.dk

Har du lyst til at få et overslag på en pris, er du velkommen til at kontakte mig her, eller på min mail: chrenner10@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)