Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringssporing (Google) på en Scannet-shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber, at en behjertet sjæl kan hjælpe.

Jeg har forsøgt at lave en konverteringssporing (fra Google) inde på min webshop.

Jeg har udfyldt Googles side:

Definer handling og konverteringsside   >   Indsæt kode

Den kode, som Google efterfølgende generere, har jeg indsat på shoppens "Tak for din ordre"-side, som jo er en side, hvor det er muligt at indsætte en html-tekst.

Men det virker ikke! - Jeg har lavet testhandler via min adwords-annoncering på Google, foruden at kunder har handlet via mine adwords-annoncer

Hvad mon jeg gør galt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:41

Hej Knud

Jeg ved ikke om du allerede har fået løst problemet, hvis ikke, så giv mig lige en opdatering - så skal jeg få min programmør til at kigge på det.

Det er noget der simpelthen bare skal kører 100% rigtig Yes

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 10:45

Har du tjekket at google scriptet rent faktisk også findes i sidens kildekode? Højreklik og vis kilde...

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:15

Hej Rene og Allerup.

Nu her jeg haft Scannet til at sætte koder ind, men det virker stadig ikke. - Og koderne vises, når jeg ser på kildekoderne

Iflg. Google advords er konverteringsprocenterne stadig = 0, på trods af, at der er dokumenteret handel via mine annoncer.

Det er åbenbart ikke muligt at lave på en Scannet-shop.

Nu vil jeg tage fat i nogle andre med Scannet-shops, for at høre, om de kører med denne facilitet. - for det er altså træls dette her.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 10:25

Som endnu en scannet shop "lejer" er det netop derfor vi er ved at skifte....

Du kan ikke få det til at spille optimalt, og supporten her omkring duer bare IKKE Angry

Ellers er jeg med på en lytter hvis der er en haj indenfor dette skod system som HAR fået det til at funke 100%.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 10:58

Hej Knud

Jeg håber du finder svaret derude, for det er virkelig noget der bare skal være styr på. Alt for mange e-butikker har det ikke installeret, og markedsfører sig i blinde. Men jeg håber du finder løsningen på det, og er du så træt af systemet, så er det måske nu du skal tage skridtet og skifte.

Pøj pøj med det Yes

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 16:30

Ville ikke starte en ny tråd.

På hvilken vil bør jeg sætte denne kode, hvis jeg bruger Oscommerce ?

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:52

René Sørensen:
så er det måske nu du skal tage skridtet og skifte.

Jeg orker næsten ikke at skifte udbyder, for det medføre helt sikkert en masse arbejde, og i mellemtiden vågner Scannet vel op til virkeligheden.

Efter uendelig meget bøvl har jeg netop i dag fået det lavet konveteringssporing - og det ser ud til, at det virker tilfredsstillende.

Det er Kenny Bærentsen hos Scannet, der har lavet det, og vi tester det over nogle dage. Men indtil nu, ser det ud til at virke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 11:09

Hej Knud

Jeg glad for du har fundet en løsning. Og at skifte system, er helt sikkert en kæmpe opgave. Vi gjorde det selv her i december sidste år på www.trendfighter.dk men hvor er vi bare glade for den nye løsning.

Men så er alle glade, så det bare med at komme igang med at optimere på Google Adwords Yes

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 18:51

Jamen tillykke så.......cool.... Yes

..... men skal du så have fat i Kenny Bærentsen hvergang der skal ligges et nyt konveteringssporing ind eller???

Hvis ikke, hvordan og hvorledes?

BTW: Igen er scannet nede...... Angry

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)