Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MediaDirekt konkurrence - smart idé eller snyd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle måneder siden tilmeldte jeg mig en konkurrence fra MediaDirekt, hvor jeg kunne vinde en AdWords kampagne for 11.000 kroner. Jeg ville kun blive kontaktet såfremt jeg vandt.

Jeg var søreme så heldig at vinde 2. præmien, som viste sig at være retten til at købe et af deres dyre produkter til halv pris

Jeg vandt simpelthen retten til at købe en AdWords kampagne af dem for kr. 7.000,- Og de ville så sørge for at jeg fik for kr. 14.000,- i kliks. Dette ville typisk være klik til en pris på kr. 5,- pr. stk. Men jeg ville ikke få adgang til selve kampagnen, og se hvilke ord der var tale om og til hvilken pris. Så jeg takkede nej tak til den store gevinst.

Forleden dag så jeg så en reklame her på Amino, som var fra samme firma, MediaDirekt.dk, og angående den samme konkurrence. Så jeg prøvede sku' lykken engang til. Og sørme om jeg ikke var så svineheldig at stryge med 2. præmien igen.

Der må da være andre Aminoer der er lige så heldige som mig, eller? Huh?

Er der nogen der har en idé om denne konkurrence er i strid med dansk lovgivning, eller om det blot en en god idé, som vi andre også kan benytte os af. Hvis ikke den er ulovlig, så må man da give dem, at det er en smart måde at finde frem til potentielle købere, og få lov til at kontakte dem direkte med et godt tilbud, forklædt som en præmie Big Smile

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:15
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:37

Så vi kan vist godt konkludere, at den 2. præmie er et salgs trick. Er det lovligt?

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:47

Kjaerbo:

Så vi kan vist godt konkludere, at den 2. præmie er et salgs trick. Er det lovligt?

Jeg er overhovedet ikke inde i de juridiske regler. Men jeg tvivler på at det er helt lovligt. Det er i hvert fald på kanten.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 15:36

Jeg er blevet kontaktet af dem i dag, og jeg har sørme også vundet 2. præmien. Det vil jeg lige konfrontere dem med. Det var lige godt sørens.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)