Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugens koncept i Erhvervsbladet!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så lykkedes det! Min nye service som du kan læse om på www.fokus-leverandoerservice.dk er i Erhvervsbladet i dag som ugens koncept under Vækstpanelet. Jeg får en rigtig god vurdering af Mogens Nørgård fra Miracle.

Kort går det ud på at jeg finder leverandører af mange forskellige produkter og ydelser for andre virksomheder. Det gør jeg gratis da leverandørerne betaler en henvisningsprovision. Jeg bruger ingen faste leverandører, men sørger for at mine klienter og leverandørerne, som jeg finder til dem matcher, og sparer derved tid og omkostninger for mine klienter.

Jeg søger hele tiden både klienter og leverandører, så hvis du er interesseret, ringer du bare 61 28 83 84 eller skriver på fokus@mail.tele.dk

Du får lige et link til artiklerne:

http://www.erhvervsbladet.dk/ivaerksaetteri/ansaet-en-gratis-indkoebsafdeling

http://www.erhvervsbladet.dk/ivaerksaetteri/eksperten-pas-paa-yndlingsleverandoerer

Det var så dagens pral!!!! Jeg skal nok prale videre herinde efterhånden som det udvikler sig!

Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:43

Hey Micheal

Jeg har netop lige læst artiklerne, det ser rigtig godt ud.

Tillykke med det! :)

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:47

Hej Daniel

Tak for det. Har overvejet at ringe til dig for at høre om du er ledig. Hvis artiklerne giver god respons skal jeg bruge en eller to til at søge leverandøremner og samle brugbar data ind. Kunne det være interessant?

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26

Fantastisk artikel Yes alle burde læse den.

Held og lykke her fra.

/Glenn

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 12:33

Sådan :)

Tillykke med det..

Kunne godt være jeg kunne drage nytte af din service på et tidspunkt :)

Held og lykke fremover.

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:43

;o) *laver bølge*

Fedt at få en så god artikel i erhvervsbladet. Det er jo også der, der findes mange af dine potentielle kunder.

Held og lykke med projektet

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:47

Hej Glenn

Tak for det. Kan vist ikke takke dig nok for hjælpen med teksterneBig Smile.

Hej Jesper

Også tak til dig for kommentaren. Læste lige din profil og kan fortælle at jeg selv er vild med hele idéudviklingen og har allerede mange ideer til, hvordan jeg udvikler min leverandørservice. Skriv gerne til mig - både hvis du vil gøre brug af servicen men også hvis du vil have et godt råd eller to ifm. opstart af virksomhed.

Michael

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:50

ser godt ud. Tillykke med det. 

Kristian Ole Rørbye

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:04

Fedt! Tillykke med den omtale.

Som det allerede er nævnt, må omtale i netop Erhvervsbladet være noget, der bliver læst af netop din målgruppe.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:15

Præcis det med målgruppen gør det ekstra interessant for mig at jagte og udnytte sådan en omtale.

Jeg kan kun opfordre andre til at gribe muligheden for at snakke med Erhvervsbladet. Der gik kun 2 dage fra jeg havde snakket med en redaktør og linket til hjemmesiden til journalisten ringede. Spring ud i det, hvis du som jeg synes at du har videreudviklet på den dybe tallerken eller bare har lidt på fornemmelsen at du har fat i noget nyt og anderledes. De var vældig flinke at snakke med. Skal gerne oplyse navn på den journalist, som jeg snakkede med.

Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)