Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil kebab vogn/cykel?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dentyrkiskeapmøller-om 4år:

Hej Morten,

Jeg kan roligt sige at nettofortjenesten ved at sælge kebab er meget høj, en Dürümrulle med kebab koster hos mig 35 kr.

udgifter til en dürum er:

Dürümbrød,Iceberg, kød ca. 100-150 gram,dressing. ingen tomater eller agurker. advancen er væsentligt højere end 30% - meget mere end 30%

Hvis vi går ud fra at i køber jeres "yufka" i store mængder for at få en god pris, kan i måske komme ned omkring de 1 - 2 kr. pr. stk.

Så køber i iceberg fra grøntorvet i store mængder, der kan i måske få et helt iceberg til 3 - 6 ,-

Dressing kan i købe engros eller hvad i nu gør, evt. i store spande til 100 - 200 kr. alt efter mærke.

Så kan vi regne lidt på det.

Brød: 2 ,-
Iceberg: 2 - 3 ,-
Dressing: 1 ,-
Kød: 5 - 10 ,-
(Kender ikke prisen på kebab-ruller, den variere vist også efter om det er den rulle hvor kødet er limit sammen med kødklister, eller dem hvor kødet er i store stykker)

Total:  14 ,- incl. moms.

Salgpris: 35 ,-

Fortjeneste pr. durum: 21 ,-

Også skal der betales moms og andre udgifter mv.

???

 

 

 

 

 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En dürüm koster 5-7kr. at producer og ikke 14 kr.

dürümbrød 1,50kr. Dagrofa superengros

dressing 10 kg spande 90-100 kr samme sted

Iceberg 4 kr.

Kebabkød starter på 32 kr kg. optil 60 kr.

Din regnestykke er overdrevet blandt andet bruger du i din regneeksempel næsten en iceberg på en dürümrulle :) så sunde er danskerne desværre ikke, det der koster penge er kød til 4kr. og dürümbrød. du kan fandme få mange durumruller udaf en spand dressing på 10kr. under 1kr. hvertfald såm du bruger i din eksempel. du kan få 6-7 durumruller med en icebersalat.

Jeg mener stadig at fortjenesten på kebab er meget høj, og du nævner moms og andre udgifter.

Jeg har ingen andre udgifter, ingen husleje ingen ting. jo,benzin men hva fanden den kører over 20km/L, det går man ikke fallit af.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle der spørger ind til pris, det er tilladt med fornuftige bud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

he he jeg synes altså din vogn er fed Wink

Var ejg 10 år yngre og uden firma, familie og vov-hunde, så kunne jeg godt se mig selv som kebab-pusher Stick out tongue

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt kritik til en start. 

1. hvordan vil du/i holde hygiegnen når i stå med en cykel fuld af kød?? 

2. Jeg har den fornæmelse at man gør alt for den dovne dansker for at få kassen hjem, det er der mange penge da vi er bleven aaaaalt for doven. 

Jeg har startet kopnceptet med den grønne mobile cykelmekaniker i kbh. og det går skide godt, og det er der mange penge i.

En meget vigtig ting, Bemærk jeg er ikke racistisk, sørg for at personalet kan tale dansk, eller engelsk, syntes det er såå ireterende når man køber kebab og skal til at forklare ham hvad tomater og ingen løg betyder. 

men tal evt. med kebabvognen der står overfor nieslbrock på julius thomsens plads (forum). 

 

hilsner, og håber det gav der noget at tænke på, og vis du har brug for at udvikle din cykel til et fornuftigt transportmiddel til den slags hiv du bare fat i mig. 

:D

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DenTyrkiskeAPMøller.....

Det var altså en sjov tråd denne her - og din vogn var viiiildt cool Cool, så hvad med en lille opdatering?

fik du solgt den sidste år, eller kører du stadig rundt som kebab-pusher he he ?

Hilsen morten

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg kunne være interesseret i at købe en vogn?

 

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt have tænkt mig at have set den .. Big Smile

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt have tænkt mig at have set den .. Big Smile

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)