Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ny her på Amino, så først og fremmest et stort hej til alle.

Jeg har lige startet www.Cameo.dk Jeg er stadig i gang med at designe siden, sidder pt. lidt
fast, og synes den er lidt for kedelig og almindelig. Så vil
lige høre, om der var nogle
herinde der har nogle gode ideer til siden. Evt. en ide til alternativt farvevalg.

På forhånd tak

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 07:39
For det første synes jeg ikke at du behøver at sætte så stort fokus på at du kører uden lager. Det giver ubegrundet utryghed for kunden.
De fleste Internet computer butikker kører uden lager og får varene sendt direkte til kunden fra distributøren, så det er sjældent et problem.
Du bør nok overveje at lave en integration til distributørens system så du kan oplyse om hvor mange varer DE har på lager. Det giver et bedre billede af hvor hurtigt der kan leveres og du behøver ikke at skrive at varen ikke er på lager hver gang man putter noget i kurven.

På nogle af siderne er der en meget tydelig hvid firkant rundt om billederne på en grå baggrund. Det synes jeg ikke ret godt om. Så hellere en hvid baggrund på siden.

Skal der være et "Copyright Shopdanmark" link i bunden?

Hvornår varen er tilføjet er komplet ligegyldig information - væk med det.

Jeg synes skrift størrelserne skifter lidt fra vare til vare.

Normalt ville jeg sige at du skulle kigge lidt på søgemaskine optimering, men i DK bruger de fleste nok edbpriser.dk til søgning på computerudstyr, så du skal nok lige undersøge hvad det koster at være med der.

Lad være med at vise kategorier uden varer i.

Fjern den lille statistik side i bunden af siden. Hvor mange sidevisninger du har haft siden 20 Maj 2005 er ligegyldigt og i værste fald et problem når du ikke har flere.

Fjern information om hvem der er online. Fuldstændig ligegyldigt om folk ved hvor mange kunder du har i butikken lige nu.
Erstat det med et nyhedsbrevs tilmeldings modul.

Det var lige hvad jeg havde nu.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:23
Hej Claus

Tusind tak for den super gode kritik, synes du har ret i alle tingene du skriver. Så nu har jeg da noget at gå i gang med
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)