Hej
|
For det første synes jeg ikke at du behøver at sætte så stort fokus på at du kører uden lager. Det giver ubegrundet utryghed for kunden.
De fleste Internet computer butikker kører uden lager og får varene sendt direkte til kunden fra distributøren, så det er sjældent et problem.
Du bør nok overveje at lave en integration til distributørens system så du kan oplyse om hvor mange varer DE har på lager. Det giver et bedre billede af hvor hurtigt der kan leveres og du behøver ikke at skrive at varen ikke er på lager hver gang man putter noget i kurven.
De fleste Internet computer butikker kører uden lager og får varene sendt direkte til kunden fra distributøren, så det er sjældent et problem.
Du bør nok overveje at lave en integration til distributørens system så du kan oplyse om hvor mange varer DE har på lager. Det giver et bedre billede af hvor hurtigt der kan leveres og du behøver ikke at skrive at varen ikke er på lager hver gang man putter noget i kurven.
På nogle af siderne er der en meget tydelig hvid firkant rundt om billederne på en grå baggrund. Det synes jeg ikke ret godt om. Så hellere en hvid baggrund på siden.
Hvornår varen er tilføjet er komplet ligegyldig information - væk med det.
Jeg synes skrift størrelserne skifter lidt fra vare til vare.
Normalt ville jeg sige at du skulle kigge lidt på søgemaskine optimering, men i DK bruger de fleste nok edbpriser.dk til søgning på computerudstyr, så du skal nok lige undersøge hvad det koster at være med der.
Lad være med at vise kategorier uden varer i.
Fjern den lille statistik side i bunden af siden. Hvor mange sidevisninger du har haft siden 20 Maj 2005 er ligegyldigt og i værste fald et problem når du ikke har flere.
Fjern information om hvem der er online. Fuldstændig ligegyldigt om folk ved hvor mange kunder du har i butikken lige nu.
Erstat det med et nyhedsbrevs tilmeldings modul.
Erstat det med et nyhedsbrevs tilmeldings modul.
Det var lige hvad jeg havde nu.
/Claus