Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøgs tid ????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer..

Så har min side været igang fra d. 1 september..

og sidder nu at gør det hele op, og det har været ok med besøg, men de er bare ikke ret lang tid på siden ,

45,5 ( 278besøg ) procent er der kun mellem 0s-30s

det er bare ikke ret lang tid ,

har i en idé til at få dem til at blive længer skal der stå mere på forsiden eller ?

I kan se siden på www.ballonnord.dk

Vh Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 19:36

Byt om, produkterne øverst og din tekst under..

Ukendte shops har ofte en ret stor afvisningsprocent.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Har du tjekket hvor folk kommer fra?

Det kan du hvis du bruger Google Analyctis.

Hvis det er folk der kommer her fra amino kan du ikke regne med at det bliver til noget. Jeg klikker ofte bare på folk links i deres signatur - for at se hvad de går og laver.. Og ikke fordi det fanger min interesse nødvendigvis - der er selvfølgelig undtagelser.

Hvis folk kommer fra google (organic) - hvor folk selv har tastet et søgeord ind - finder den besøgende måske dit site mere relevant - end folk der lander på den via amino.

Når du poster dette indlæg med dit link i - vil antal af besøgnde automatisk stige i en lille periode. Men du vil se at folk klikker hurtigt væk fra den. Dette vil give dig et misvisende billede...

Jeg ved ikke så meget om usability, men der skal nok være nogle der kan hjælpe her på amino :)

Hvor mange har konveteret på din side`? Har det givet salg nogle af de 278 besøgende du har haft?

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:17

de kommer ikke fra amino de 99% de fleste kommer igennem google. og lidt andre søge sider..

jeg tænker bare skal jeg skrive noget mere på forsiden, gøre et eller andet gøgl.

Jeg har ialt haft 650 besøg og har haft 8 ordre igennem shoppen..

det er jo ikke voldsomt meget, men lidt iforhold til det er en ny startet site syntes jeg...

men flere og længer besøg !

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:33

Du har altså en konverteringsprocent på 1,2 hvilket er ganske ok for en ny webshop.
650 besøgende er dog et meget lille antal besøg, at måle udfra.

Prøv via din statistik at se, om det er ved bestemte søgninger, at afvisningsprocenten (dem der smutter hurtigt) er høj.

Det kan, teoretisk set, være at du får en masse besøgende som i virkelighden er ude efter andre produkter end dem du har.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 11:12

Hej Thomas

Jeg tror ikke nødvendigvis tidsforbruget er det reele problem. Jeg antager du bruger Google Analytics, og beskriver det derfor ud fra dette. Hvis brugeren kun ser 1 side på din hjemmeside, så vil det blive betragtet som et bounce. Men samtidig vil det betyde at brugeren har brugt 0 sekunder på din side. Det er fordi tidsforbruget udregnes ud fra hvornår koden på side 1 loades og hvornår koden på side 2 loades. Forskellen i denne tid er så forbruget på side 1.

Så ser man kun 1 side, så kan Google Analytics ikke beregne det, og angiver derfor 0 sekunder. Det eneste tilfælde hvor det ikke gælder, er hvis du bruger event tracking, men det er der stadig meget få der bruger.

Hvis du vil læse mere om hvordan Google Analytics registrerer tiden, så har jeg skrevet et blogindlæg om emnet: besøgstid i google analytics.

Så kig i stedet på din bounce rate, og se hvilke trafikkilder, som bouncer meget. Og hvilke startside rsom har en høj bounce rate. Her er der meget optimering at hente :)

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)