Langt de fleste netværk betaler. Dog kan Adfair være 1 måned forsinket, men det ved du jo Euroads fjernede på et tidspunkt en del af mine mobil leads, da de åbenbart ikke selv fik betaling. Efter en del brok fik jeg ca. halvdelen igen, men det er stadig ikke godt nok! Webgains betaler også kun hvis de får penge fra annoncøren.
Jeg får månedlige udbetalinger fra følgende netværk uden problemer:
Adservice, Guava, MMmedier, og Mikkelsen. Jeg er lige startet igen hos Tradedoubler, men kan ikke forestille mig at der skulle være problemer der!
Jeg har lidt problemer med TradeDoubler, de skylder mig omkring 3000 DKK for arbejde jeg lavet i November og December 2008!
De har ikke opdateret mig en eneste gang i forløbet uden at jeg har skrevet til dem, pt har de fjernet min kommisson i deres system uden besked til mig - Da jeg skrev til dem sagde de bare at det havde de ikke hørt at kommissionen skulle havde været fjernet og at de desuden ikke ville bruge uanede penge på en retssag da annoncøren ikke ville indgå forlig.
Det er fair nok at de ikke jagter indbetalingen så meget at det kommer til at koste dem penge, det er også ok for mig at de ikke betaler mig hvis de ikke bliver betalt - Men at de ikke kan holde mig opdateret er bare for svagt, så pt laver jeg ikke noget hos TradeDoubler.
Jeg er startet med Tradedoubler igen af den årsag at det så vidt jeg ved er det eneste netværk der har kampagner for TDC og Yousee. TDC er gode at have med i prissammenligninger da de gør de andre teleselskaber billigere. Rent faktisk har jeg også salg på deres mobiler
Desuden har jeg haft en rigtig god email kontakt med dem I denne første måned med Tradedoubler ligger kun 10-15% af min omsætning der, så det er til at overleve hvis betalingen mod forventning ikke dukker op. Når jeg er færdig med at udskifte links, så vil 30% af mine mobil og taletids indtægter komme fra Tradedoubler og 70% fra Adservice. De andre netværk bruger jeg kun i forbindelse med Sponsorplay.com
Humlen er jeg kan se andre sider som reklamere for digitalt tv på nettet (udover viasat og canaldigital). Blandt andet TDC, Telia, Boxer. Hvilket netværk er de ved?
Humlen er jeg kan se andre sider som reklamere for digitalt tv på nettet (udover viasat og canaldigital). Blandt andet TDC, Telia, Boxer. Hvilket netværk er de ved?
Med venlig hilsen Casper Schneider
Telia er på de fleste netværk og jeg ved med sikkerhed at den med Telia TV er hos Adservice til en god pris, mens TDC og Yousee så vidt jeg ved kun findes hos Tradedoubler.