Jeg tjener i forvejen penge ved en udbyder, men der er en anden udbyder som giver mere i indtjening (generelt) pr. kampagne. Dog vil jeg ikke skifte, hvis det viser sig de har et ustabilt udbetalingsmønster o.s.v. Antallet af udbudte kampagner tæller også.
Jeg er interesseret i netværk der udbyder Digital TV (Viasat, Boxer, TDC osv) og Avisabonnementer.
Vil ihvertfald anbefale Mikkelsen Media og EuroAds, da de kører med rigtig positive kampagner... Ville som sådan også gerne anbefale IQ Medier, men forbered dig på hele tiden at skulle snakke i telefon med dem, da de ringer konstant for at høre om du vil køre deres kampagner - alene på den baggrund fravælger jeg nu dem! men deres kampagner er der nu ikke noget i vejen for.
Langt de fleste netværk betaler. Dog kan Adfair være 1 måned forsinket, men det ved du jo Euroads fjernede på et tidspunkt en del af mine mobil leads, da de åbenbart ikke selv fik betaling. Efter en del brok fik jeg ca. halvdelen igen, men det er stadig ikke godt nok! Webgains betaler også kun hvis de får penge fra annoncøren.
Jeg får månedlige udbetalinger fra følgende netværk uden problemer:
Adservice, Guava, MMmedier, og Mikkelsen. Jeg er lige startet igen hos Tradedoubler, men kan ikke forestille mig at der skulle være problemer der!
Hvis du "shopper" lidt blandt alle netværk og får de bedste priser, så er din risiko heller ikke så stor. Dog er der den fordel ved at samle alle kampagner hos 2-3 netværk at du de fleste steder kan forhandle priserne endnu en tak op, når du genererer en større omsætning
Kan kun anbefale iqmedier. At de ringer har jeg det nu fint nok med, har modtaget 4 opkald i de 7 måneder ca. jeg har været registreret hos dem. De ting de ringede om var noget ang. kampagner, også fordi jeg havde GLEMT at udfylde mine udbetallingsoplysninger, hvilket jeg finder som en super service.
Langt de fleste netværk betaler. Dog kan Adfair være 1 måned forsinket, men det ved du jo Euroads fjernede på et tidspunkt en del af mine mobil leads, da de åbenbart ikke selv fik betaling. Efter en del brok fik jeg ca. halvdelen igen, men det er stadig ikke godt nok! Webgains betaler også kun hvis de får penge fra annoncøren.
Jeg får månedlige udbetalinger fra følgende netværk uden problemer:
Adservice, Guava, MMmedier, og Mikkelsen. Jeg er lige startet igen hos Tradedoubler, men kan ikke forestille mig at der skulle være problemer der!
Jeg har lidt problemer med TradeDoubler, de skylder mig omkring 3000 DKK for arbejde jeg lavet i November og December 2008!
De har ikke opdateret mig en eneste gang i forløbet uden at jeg har skrevet til dem, pt har de fjernet min kommisson i deres system uden besked til mig - Da jeg skrev til dem sagde de bare at det havde de ikke hørt at kommissionen skulle havde været fjernet og at de desuden ikke ville bruge uanede penge på en retssag da annoncøren ikke ville indgå forlig.
Det er fair nok at de ikke jagter indbetalingen så meget at det kommer til at koste dem penge, det er også ok for mig at de ikke betaler mig hvis de ikke bliver betalt - Men at de ikke kan holde mig opdateret er bare for svagt, så pt laver jeg ikke noget hos TradeDoubler.
Nu der det godt nok udbydere af digital tv du søger, men jeg vil meget gerne slå et stort slag for Partner-ads, som jeg tjener rigtig mange penge på, men også tradedouber er god (Dog er tradedoubler bedst til prissammenligning og lignende).