Spændende om Google følger sin rytme ?
Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
JDA Trading ApS
Skrevet
30-09-2009 kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvis det går som det plejer, så skulle Google opdatere sidernes Pagerank i morgen 01.10.09.
Men i sidste kavartal gjorde den det ca. 10 dage før, hvad der svarer til for 10 dage siden...
Så for at bryde sit mønster endnu engang, kan det jo være Google driller lidt igen :-)
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
30-09-2009 kl. 12:40
Svar
Øhhh, ja det bliver jo spændende. Meeen det vil ikke ødelægge min nattesøvn hvis de ikke opdatere
Svar
Tilmeldt 27. Sep 08
Hvornår var sidste gang, de opdaterede, og hvordan ved I, hvornår de opdatere. Er bare lidt nysgerrig.
Venlig hilsen
Louise Berg
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Hej Louise,
Vi ved ikke, hvornår de opdaterer, for de følger ikke et fast mønster, men har i de senere år opdateret 3-4 gange om året. Den slags opdateringsmønster (eller mangel på samme) giver grobund for lidt hyggegætteri, som Jesper praktiserer her.
Svar
Tilmeldt 27. Sep 08
Hej
Jeg håber ikke, at den har fulgt sin rytme, for vores pagerank er den samme.
Svar
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
hvad vil højere pagerank ændre??
Svar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
hvad vil højere pagerank ændre??
Det vil ændre præcis ingenting, hvis Google opdaterer den synlige pagerank i morgen, og din side stiger. Google opdaterer konstant på pagerank bag kulisserne og bruger denne til beregningerne.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
JDA Trading ApS
Skrevet
30-10-2009 kl. 11:50
Svar
Så kom den, men en måned senere end normalt:
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
nå med jeg røg en pagerank ned i dag fra 4 til 3 øv , så de opdatere åbenbart i dag , håber den stiger hurtigt igen gerne til mere end 4
Svar
Tilmeldt 27. Sep 08
Vi gik fra en pagerank 0 til en pagerank 3, så her er vi godt tilfredse. :-)
God weekend
Vh. Louise
Svar