Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TO SLAGS TEKSTFORFATTERE

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Nu synes jeg måske nok, at Markedsføring og Bureaubiz fortjener bedre omtale, end du der giver dem, men jeg er enig i, at der er meget selvfedt over reklamefolk, især på de større bureauer. Jeg brød mig generelt ikke om at være på bureau, fordi det ofte drejede sig alt for meget om at studere bøger med udenlandsk reklame, der havde vundet priser, og stræbe efter Gulkorns-prisen, etc. Dét var så også en af grundene til, at jeg selv ønskede at gå freelance og have meget mere hands-on kontakt til kunderne i stedet for at blive for miljøskadet i bureauets Kreative Afdeling.

Når det så er sagt, har jeg ikke personligt haft problemer med at overbevise kunder om, at de løsninger, jeg laver til dem, skal være kreative. Men det kan skyldes, at dem, der kontakter mig jo allerede har været inde og kigge på mit arbejde og ved, at det er reklame i den stil, de ønsker sig.

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

I øvrigt interessant at se, at man bare har at makke ret overfor Amino-Politiet herinde - ellers "straffes" man med, at ens indlæg kun får én enkelt stjerne, uanset hvor fornuftigt og velargumenteret, det er, og hvor lidt de selv ved om det pågældende emne. Som om at alle andre, der læser indlægget ikke selv kan vurdere, at det er konstruktivt og velment, selvom det måske fremstår lidt provokerende. Amino-Politiet ærgrer sig sikkert over, at de ikke kan smide mig i Amino-Fængsel. :)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har du overvejet om det er en mulighed, at det ikke er alle os andre der er problemet? ;o)

Var det ikke også dig der startede den der "tøsedrenge-tråd"?

Hvis du arbejder med tekster, tænker du vel også på forventet 'outcome'. Hvad med at gøre det samme, når du starter en tråd herinde. Overvej hvad du egentlig vil have ud af at starte tråden....og så tag udgangspunkt i det, inden du bare går hovedløst i gang.

At starte en tråd med at argumentere for at en kæmpestor del af tekstforfattere i DK er dårligere 'egnet', end de andre (som dig).....er måske ikke det mest velovervejede jeg har set. Havde du forventet et positivt 'outcome' med den start?

Kig du hellere indad....i stedet for at fokusere på Amino-politi m.m. (det klæder dig heller ikke at gå i 'offer-mode') - Det vil helt sikkert tjene dig bedst. Jeg håber at du snart starter en ny spændende tråd, som er positiv og som skaber spændende og dejlig debat i stedet.

Hav en god aften.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 5 person

Hej Jack

1)

Hvis du havde læst alle min indlæg i trådene, ville du (forhåbentlig) have forstået, at hele pointen var, at der er to slags tekstforfattere, og at de er egnede til hvert deres område. Hvis du ikke kan se, at det er en spændende debat, kan jeg ikke gøre mere. En debat er netop en debat, fordi der er noget at debatere om, og det er der her. Hvem siger, at en debat skal være dejlig? Den skal sgu da være oplysende og konstruktiv. 

At du synes, at mit debatindlæg ikke virker særlig velovervejet, jamen, så er det nok fordi, du generelt er bange for at træde nogen over tæerne. Men det er jeg ikke. For hvis man er det, så "står man stille".

Jeg har allerede skrevet det flere gange i denne tråd: Det ER et posititivt indlæg overfor dem, der står og skal finkæmme diverse tekstforfattere på markedet. Hvis man ikke kan se det, jamen, så er der bare ikke mere at stille op her. Forstå det nu: Det ER et velment indlæg. Drop nu al det Jantelovs-pis, fordi jeg tillader mig at sige det ligeud. Jeg er da ligeglad om du eller andre modstandere af mine indlæg vælger ikke at tage mine ord for det. Det er der så heldigvis en del andre, der gør, og det er selvfølgelig også dem, jeg skal have som kunder - ikke dem, jeg først skal overbevise om, at jeg ved, hvad jeg skriver om i mine indlæg. Hvis I synes, det fremstår arrogant fra min side, jamen, så må jeg være ærlig at sige, at det for mig fremstår arrogant fra jeres side at beskylde mig for ikke at vide, hvad jeg skriver om - efter 8 år i branchen? Jeg gør mig da heller ikke klog på din eller nogen andens branche. Mine kunder ved, hvor meget positiv energi, jeg har at byde ind med, og - igen - mine Referencer og mit Arbejde på min hjemmeside taler for sig selv.

2)

Jeg føler mig skam ikke som et offer - "Amino-Politi" og "Amino-Fængsel" var humoristisk ment og henvendt til en lille "hård kerne" herinde, som ikke er åbensindede overfor andres synsvinkler og måde at gøre tingene på. Det er de samme få personer, der figurerer på denne liste igen og igen. Senest på tråden "Softice-maskiner til salg".

Hilsen

Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:08

1)

Når du skriver, "Hvis du havde læst mine indlæg.....", så er din præmis for resten af det afsnit, at jeg ikke har læst dine indlæg - På den måde får vi vist ingen fornuftig, kreativ eller apændende debat, vel? ;o/

Jeg kan se at du også er kommet fremt til at jeg er bange ;o) - Er det her jeg skal skrive, at hvis du nu havde læst nogle af mine indlæg....... Big Smile

Det er muligt at du er en god tekstforfatter, men når det kommer til fornuftg sammenhægende argumentation, så ser det lidt inderledes ud imo.

Dejlig betyder jo netop at den skal være udfordrende, oplysende etc.....men den behøver jo ikke være startet på en måde, som man gjorde da man var 14 år gammel. Det er nok der vores veje skilles. Du kan vist ikke se forskellen selv.

2)

Hvis du ikke føler dig som et offer, så er du dælme dårlig til at udtrykke dig.

Jack

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 5 person

1)

Hvis du havde læst alle mine indlæg, havde du jo ikke bragt nøjagtig de samme synspunkter på banen endnu engang, vel? Synspunkter, som andre har skrevet før dig, og som jeg allerede har besvaret. :)

Den eneste grund til, at der ikke kommer en fornuftig debat ud af det, er at folk som dig kun kommenterer, at jeg tillader mig at komme med et "stødeligt" indlæg. Du forholder dig på ingen måde til det, jeg skriver. Men det er åbenbart for meget at forlange :)

2)

Hvis du ikke kan se det komiske i det, så mangler du måske lidt humor? :) Hvis jeg følte mig som et offer, havde jeg jo heller ikke tilføjet en smiley bagefter.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Ja ja Hr. Tekstforfatter...det er sådan ca. umuligt at kommunikere fornuftigt med dig Hmm

Kig på dine karmapoint - Måske er det ikke os andre den er gal med Idea

Jeg har aldrig oplevet andre der kom så galt afsted ift. andre Aminoer, som du gør.........I wonder why????? eller....

Over and out

Jack

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er såmænd ikke kommet galt afsted, Jack. Jeg får en del kunder herinde. Grinagtigt, at du nævner mine karma-point, der tydeligvis skyldes, at der sidder en lille gruppe amino-vogtere, som ikke gider at tage stilling til det, jeg skriver, og bare vælger at se sig sur på en, der skriver et indlæg med et provokerende emne og derfor automatisk giver hvert et indlæg én stjerne. Det er ikke konstruktivt - men det er komisk. :)

At du skriver, at jeg er umulig at kommunikere fornuftigt med, er en falliterklæring fra din side. Jeg har igen og igen besvaret dine spørgsmål, men du har stadig ikke på noget tidspunkt taget stilling til mit oprindelige indlæg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 21:06

Big Smile Nej, jeg gider ikke din teenage-stil - Du kan så blive ved med at påstå mærkelige ting eller konkludere mystisk på mine udsagn, hvorefter jeg så skal til forsvare. Orker det simpelthen ikke (Soooo boring).....så kom du bare med alle mulige og umulige påstande, om lige hvad du har lyst til. Bare vær klar over, at jeg ikke gider at deltage på det niveau.

Ha en god aften

Jack

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tenneage-stil? Big Smile

Nej, så kan jeg godt se, hvilket niveau, vi befinder os på, Jack. Der er ikke noget at komme efter. Smile

Og i lige måde!

Hilsen

Thomas

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)