Hej Jeg har arbejdet på en applikation til at lave spørgeskemaer med (http://obsurvey.com) siden 2002. Nu er der en større softwarevirksomhed der selv har henvendt sig for at få integreret løsningen i deres software. Der bliver nok tale om at de vil have hosted løsningen som SaaS, som de så integrere i deres løsning. For at kunne gøre dette har jeg brug for noget kapital, Jeg skal investere i professionel hosting af løsningen, med driftsovervågning, backup, support og failover på front- og back-end. Derudover har jeg brug for at enten hyre freelancere eller ansætte et par kodere til at udvikle løsningen på konsulentbasis for kunden. Potentialet er at lave en generel spørgeskema-løsning der kan integreres og sælges til andre kunder som SaaS også. Det jeg har brug for er en investor der også kan stille op med forretningsviden, der kan hjælpe med at bygge en sund virksomhed. Jeg har ikke en forretningsplan eller noget i den stil, men jeg har et stykke software der virker, der er så godt at kunder selv henvender sig for at få det integreret i deres løsning. Jeg vurderer potentialet som stort. Men det er jeg parat til at blive udfordret på. Min udfordring er at jeg ikke er merkantil, jeg er tekniker. |
Hej
Prøv at tage fat i SeedCapital. Det er virkeligt et professionelt foretagende. De er rigtig flinke og dygtige.