Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en billig annonceplads på Ungnyt.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Ungnyt.dk er lige blevet relanceret med nyt og mere professionelt design, samt strammere redaktionel linje. Vi har haft en del udgifter forbundet med dette, og vi søger derfor annoncører. Link: www.ungnyt.dk

Ungnyt.dk er Danmarks nyhedssite skrevet for og af unge på nettet. Vi målretter os særligt unge i alderen 13-25 år.

Vores trafik kan vi desværre ikke føre os frem med, så du bør investere i projektet hvis du tror på det - ikke ud fra vores trafiktal indtil videre. Men på vores gamle version havde vi ca. 5000 besøgende om dagen, dette har ændret sig da sitet var nede i en periode. Så vi skal nok komme op igen.

I første omgang kan vi tilbyde billige annoncepladser frem til nytår 2009/2010.

Her et par tilbud fra 1. oktober 2009 til og med 31. december 2009:
1. Artikelannonce (250x250 px): 5000 kroner
2. Højre eller venstre menubanner (160x600 px): 6000 kroner
3. Konkurrence-annonce (din egen side på Ungnyt.dk med brugerkonkurrence om dit produkt): 4000 kroner

Herudover kan vi naturligvis opsætte særlige bannerformater, annoncer, osv. efter ønske.

Lad mig høre fra dig. Kom også gerne med et bud, så kan vi få din annonce på i dag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:37

Hvor mange besøgende har du? og hvor lang tid bruger de på sitet? Tror denne statistik er meget afgørende for om dit site er interessant at reklamere på.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:45

Lækkert site www.ungnyt.dk

Jeg ved godt, at der ikke er penge i det her og nu, men måske du og www.ungarbejde.dk kan få glæde af hinanden, da I har samme målgruppe.

Jeg tænker her på tradtionel barter aftale.

Mvh

Holger

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:55

Rasmus Hoeks:

Hvor mange besøgende har du? og hvor lang tid bruger de på sitet? Tror denne statistik er meget afgørende for om dit site er interessant at reklamere på.

Ja, jeg ville også sige at det er relevant. Det er jo en pæn slat penge man skal investere.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42

Og tak for tippet Holger, vi er faktisk allerede i gang med at aftale noget. Så godt ramt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

Vi søger stadig interesserede...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)