Hej
Jeg har lavet en international udgave af min webshop (www.vandklar.dk) som hedder:
www.danswim.com
men har ikke lavet et eneste salg endnu !!! går ellers fint nok for min danske udgave. Er konkurrencen bare hårdere eller ?
Vh. Klaus
|
Nu har jeg lige kigget din hjemmeside igennem og har følgende kritik der ville få mig til at fravælge din side at købe på:
- Det grafiske trænger helt klar til en "omgang"... siden er meget hvid og ligner en standard skabelon som er lavet på 15 min.
- I overskrift er skrevet med comic sans - Dette er en skrifttype som er kendt fra børnefødselsdags invitationer og forbindes ikke med seriøs forretning.
- Jeg er på danswim.com men sidens titel er stadigt vandklar.dk - dette lyder for uvidende meget mistænkeligt og sender uklarer signaler... Nu gætter jeg på at du blot ikke er klar over ting som dette og har haft for travlt i din "oversættelse" men for uvidende vil noget som dette helt klart være en af de ting der kunne få dem til at browse væk!
- din email opgives i footer til at være info@danswim.com men trykker man på email i menuen så linker den til email-adressen: mailto:myemail@myemail.com - Jeg går ikke ud fra at dette er din email ? - igen en ting der virker afskræmmende og useriøs !
- Under terms står der at du tager imod følgende kort:
VISA
VISA electron
MasterCard
JCB
VISA Dankort
VIl det sige at du ikke tager imod alm. dankort ? (nu ved jeg godt personligt hvad du mener - men hvad med Ole på 54 år der ikke har så mange "brikker" at flytte med...).
Og det var lige hvad jeg fandt på 7 min. gennemgang...Din shop kunne sikkert godt komme op og blive succesfuld men der er langt vej igen...
- Har du selv kodet den eller er det blot en standard skabelon du har valgt ?
- Hvordan reklamere du for webshoppen og hvad bruge du af midler på det?
- Bruger du google analytics til at tracke dine kunder og dermed lærer dem bedre at kende ?