Jeg har gennem de sidste par år stiftet bekendtskab med både in- og outbound service kald. Hvor jeg b.la. har solgt aviser, internet, kundeservice osv. Jeg går med tanken om at starte mit eget call center, hvor jeg ville starte med outbound kald, altså salg over telefonen, da jeg fornemmer at det er letteset at starte op med. Jeg har været inde på denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/28024.aspx?PageIndex=1, men fandt ikke lige det jeg søgte. Jeg ville gerne vide, hvordan man kommer i kontakt med kunder til sit call center? Det kunne både være produkter som sælges (B2B)-Business to business og (B2C) to consummer. Ringer man f.eks. bare til TDC og introducere ens virksomhed, eller hvordan forløber det? Jeg ville meget gerne hører lidt mere om det og hvordan selve processen forløber.
MVH. Joachim Elmegaard |
hej
jeg går og tænker selv at uppstarte en call- center... hvis du er interesseret i en partnershep.. kan du skrive til mig..
davidhacituran@gmail.com