Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Iværksætter "hotel"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en studerende på Arkitektsolen i København. Jeg har har en selvstillet opgave om at lave et Iværksætter kontorlokale i Ørestads området. Siden jeg ikke har så megen information at gå efter på biblioteket angående dette specifike emne, ville jeg meget gerne få en lille hjælp fra jer på dette forum.

Jeg ville vaere meget taknemlig for om i kunne skrive et par ord som jeg kan bruge videre i mit pre forsking stadie, som så senere ville indrages ind i min design av bygningen.

Og så vil jeg så klart poste det endelige projekt her på forumet når det er ferdigt.

en kort beskrivelse av Iværksætter "hoteller";

En facilitet der unge eller nystartede virksomheder kan leje se billigt ind og dele ulike funktioner (som møderum, printrum, lobby etc) indtil virksomheden kan stå på egne ben i et eget kontorlokale.

Alle indlæg er velkomne!

Med forhånd tak for hjælpen og lykke til med jeres iværksætteri ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Hej Runar.

Waauw, det lyder super spændende.

Men for os amatøre, hvilket spørgsmål søger du specifikt svar på ?

Den nysgerrig Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:40

Hej Runar,

Du kan tage på studietur til La Officina og se, hvordan den slags kan udføres. Det kan måske give dig lidt en idé om nogle praktiske udfordringer. Kombinér det med et mindre interview med folkene bag om deres praktiske udfordringer i hverdagen, så vil du være godt rustet til at designe noget endnu bedre.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:17

hejsa en ide, du kan måske få lavet en model af kontorerne i secund life så kan du vise dine kunder rundt , eg tilrette det efter deres ønskker  ...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05