Ved ikke om det er det korrekte sted jeg poster det her, men så må mods flytte det....
Jeg har for nogen måneder siden købt en laserprinter, samsung CLP- 315.... Men mine prints af billeder, især meget lyse billeder er ikke tilfredsstillende... de bliver nærmest overeksponerede... Så jeg har hele dagen rodet med diverse indstillinge ri photoshop og i print dialogboksen, uden synderligt godt resultat.... Har så fundet frem til at det er min printer driver der ikke kan slå farvestyring fra... Når jeg vælger print i photoshop cs3, så vælger jeg at photoshop skal farvestyrer billedet, men dette betyder at jeg skal slå farvestyringen fra inden i printer driveren, og dett er så ikke muligt.... Har prøvet at søge efter nyere printer drivere til printeren men uden held... Så hvad gør en klog??? Håber på noget hjælp for det vilel være drøn ærgeligt hvis jeg ikek kunen bruge printeren.... På forhånd tak... Håber ikke det er sort snak..... |
Hej Lone
Har du prøvet at vælge Prints Manages Colors for at se om det er det rigtige resultat. Kan kun råde dig til at prøve forskellige indstillingsmuligheder. Mvh
Juul