Skal bruge en dygtig og billig fotograf - Haste sag!!!
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-09-2009 kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
jeg står og skal bruge en fotograf i slutningen af den her uge, starten af næste uge i Københavns området. Jeg skal have en fast pris på hvad det vil koste dig at tage et billed af vores bygning som skal bruges til en julekalender.
Du skal være dygtig Billig (Da budgettet i år er meget stramt) Overholde deadlines og aftaler.
Hvis det er noget du mener du kan klare send mig en mail på: nicklasjorgensen@hotmail.com
Mvh. Nicklas
Svar
Tilmeldt 27. Sep 08
Hej
Jeg kender en dygtig og meget billig fotograf i Slagelse, men det er naturlig lidt fra Kbh.
Skriv endelig, hvis du er interesseret.
Vh. Louise
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-09-2009 kl. 13:23
Svar
Hej
Jeg kender en dygtig og meget billig fotograf i Slagelse, men det er naturlig lidt fra Kbh.
Skriv endelig, hvis du er interesseret.
Vh. Louise
Hej Mille, du må meget gerne sende mig en fast pris.
mvh. nicklas
Svar
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Niels Tybjerg
Skrevet
29-09-2009 kl. 13:33
Svar
Hvis det skal være billigt, så opret en tråd på fotoforumet Phosee - der er der masser af dygtige fotografer, og du kan altid tjekke deres evner ud i deres profiler.
Svar
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Anjah
Skrevet
29-09-2009 kl. 14:24
Svar
Hej Nicklas,
Præcis hvor ligger jeres bygning, og er det bare et enkelt færdigt foto du skal bruge?
Mvh Anja
info (snabela) anjahallsson.com
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-09-2009 kl. 14:42
Svar
Hej Nicklas,
Præcis hvor ligger jeres bygning, og er det bare et enkelt færdigt foto du skal bruge?
Mvh Anja
info (snabela) anjahallsson.com
Hej Anja, mail sendt! :)
Svar
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Er det stadig aktuelt?... Så kan jeg godt hjælpe til en billig penge.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-09-2009 kl. 15:44
Svar
Tak for jeres tid og henvendelser, har fundet nogle mulige som jeg kontakter snarest.
Mvh. Nicklas
Svar
Tilmeldt 13. Feb 07
Hej Nicklas,
Hvis du skal have en super super god freelance fotograf, der er billig så www.peterbjerke.com han bor ved Nørreport København så det er jo ligetil.
Han tager FANTASTISKE billeder.
Sig gerne jeg har anbefalet dig - men kan kun på det kraftigste anbefale det, har selv fået taget billeder af ham - og jeg vælger ham til hver en tid.
Rasmus
Svar
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.