Den primære salgskanal har ikke været Nettet, så hjemmesiden er blevet lidt forsømt... men nu er tiden kommet til at få indhentet det forsømte. Vil du hjælpe med denne opgave så læs gerne videre, og skulle du få lyst til at give dit bud på opgaven så er du/I meget velkomne. KRAV for at komme i betragtning... Jeg ønsker konkrete tilbud. (ikke en masse svar á la "kontakt mig, og så kan vi måske finde ud ad noget...") Jeg uddyber meget gerne opgaven efter bedste evne, såfremt dette er nødvendigt før du/I kan give et konkret tilbud. Men du stiller spørgsmålene, og jeg svarer :) KRAV til setup'et: Brugervenligt (idiot-sikret) CMS SEO "venligt" design/kode Design unikt, eller evt. individuelt tilpasset udfra en start-template. 1 Forside med lidt flot grafik 4-5 Produkt-undersider (skal også gerne fungere som landing-pages) 4-5 øvrige undersider + mulighed for flere 1 Kontaktformular (udfyld virksomhedsnavn, kontaktperson, telefonnummer..) Google analytics skal installeres Pris: Skal listes som Engangsudgift, dvs. ingen løbende abonnementsordning Se evt. nuværende hjemmeside via link nedenfor På forhånd tak for alle input.
|
Vi kan byde ind med en pris der hedder 11.995 kr. + moms
Vi er 1000% sikkert ikke den billigste, men jeg er overbevist om at vores pris afspeljer det produkt som vi levere.
Du kan se nogle af vores tidligere projekter her