Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkel hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har brug for en ganske enkel hjemmeside. Den skal kunne redigeres løbende, men behøver ikke at have plads til kæmpefiler.

Den skal være reklamefri og give et "seriøst" indtryk.

Den skal helst være billig, nem og hurtig at sætte op for mig, der ikke har meget forstand på det.

Gode forslag modtages med tak!

Marianne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hej Marianne

Jeg vil gerne byde ind på opgaven, har meget erfaring med den slags opgaver. Send mig din mail-adresse i en PB og lad os snakke om det :)

MvH

Simon Tørring

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:45

Kontakt mig på mickelp@upline.dk hvis du ønsker en billig løsning - Alternativt kan benytte dig af diverse webcreators som sjældent er reklamefrie eller særligt brugbare med hensyn til indhold og design. De vil dog allesammen nok koste dig mere end hvad jeg kan tilbyde i længden :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:43

Hej Marianne,

Jeg vil anbefale dig at få lavet en læsning i enten Wordpress eller i Joomla. Disse er 2 af de mest brugte systemer verden over.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på løsningen af din opgave. Hvis dette har fanget din interesse er du velkommen til at kontakte mig på michael@skalspc.dk.

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 13:04

Jeg må også anbefale wordpress, hvor du så får én til at hjælpe dig med opsætningen. Men det kommer også an på dine egne evner ud i at holde sådan en side ved lige.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:40

Hej Marianne

Jeg har netop lavet siden little yellow docs for en kunde. Prisen for denne hjemmeside - incl .gallerifunktion og forside-grafik - blev omkring 2500kr incl. moms. Og siden er lavet i et Content Management System, som gør, at det er nemt at redigere i.

Er det noget i denne stil du er ude efter, nu hvor du skriver at du ønsker en simpel og billig hjemmeside?

Du kan læse mere om mig og se flere af mine referencer her

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 16:19

Hej Marianne

Det lyder lige som vores løsning du søger. Tag og kig på www.simpelside.dk - her får du en færdig hjemmeside for blot 2500, og den er inkl. et let redigeringssystem (CMS) så du selv kan rette i dine tekster og billeder uden du skal have fat i en dyr programmør. Siden kan senere udbygges med flere smarte funktioner som nyhedsbrev, password på menupunkt mv. hvis du en dag får brug for dette.

Siden kører med One.com, hvor du kun betaler ca. 10 kroner om måneden for at have din hjemmeside liggende, så den del er også billig.

Når du først har købt hjemmesiden tager vi IKKE noget løbende abonnement, når den er købt er den din.

Har du nogen spørgsmål, så bare skriv til os på info (a) simpelside.dk eller via vores hjemmeside her: http://www.simpelside.dk/index2.php?id=5&mainid=5 

På vores hjemmeside kan du også prøve vores lette redigeringssystem selv, så du kan se det er noget der er til at have med at gøre, det gør du her: http://www.simpelside.dk/index2.php?id=62&mainid=2 

Håber det er noget du kan bruge, jeg tror det:-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:47

Hej Marianne

Jeg har et rigtig rigtig godt tilbud til en simpel hjemmeside med små featueres.

Jeg kan kontaktes på mecci@live.dk.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:37

Hej Marianne,

Du kan kontakte mig på peter@holmstrands.dk, så laver jeg et rigtig godt Amino-tilbud til dig.

Du kan læse mere om mig og de applikationer jeg bruger på www.holmstrands.dk.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:41

Hej Marianne.

Jeg vil da også meget gerne byde ind på opgaven.

Jeg står og har en god portion tid den næste uge. Jeg vil give dig et super tilbud, som du ik kan afslå. Er du interesseret i dette, så send mig en mail på caroline@logo-webdesign.dk

Mvh. Caroline Overgaard Laustsen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)