Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Leverandør af tøj til salg på nettet.!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer..

Jeg er en fyr/FamillieFar på 26 fra det fynske. Jeg har længe gået med en ide om at "sælge" noget-starte egen virksomhed men ikke vidst med hvad indtil videre. Nu har jeg besluttet mig for at springe ud i det og søger derfor en tøj leverandør som eventuelt kan levere tøj til en rimelig pris hvor risikoen ikke er for stor ( hvis du-i forstår hva jeg mener ). Mit tøj salg skal foregå fra Hjemmeside, da jeg til dagligt har et arbejde, Endnu. :-) Jeg er nok lidt af en nybegynder, så i må bære over med mig hvis jeg stiller et par dumme spørgsmål hen ad vejen. Men som skrevet så er min plan at starte mindre tøjsalg via WWW, som kan klares fra hjemmet. Har undersøgt lidt om div hjemmesider, hvor man kan leje en "salgsside", men synes det kan være lidt af en jungle, derfor søger jeg også nogen der evt. kan råde mig lidt i forhold til det.. Så hvis nogen har nogen råd-hjælp i forhold til de to ting, så vil jeg meget gerne høre fra jer..

MVH Dennis :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:45

Tøj er et ret bredt ord... Mærkevarer eller noname? Hvis mærker hvilken slags osv?

Du skal være velkommen til at smide n PB så må vi se om vi evt kan hjælpe dig...

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:52

Jeg har den opfattelse at hvis du vil have mærkevarer, så skal du kontakte producenten direkte da disse ikke som sådan har nogen grossister. Det er desuden vigtigt at du siger du ikke vil konkurrere på prisen, da mange store brands ikke er glade for at deres tøj bliver "billigt", men i stedet fokusere på service.

Når du så har fået tøjet hjem, kan du jo så sætte prisen som du lyster ;)

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 12:44