Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Leverandør af tøj til salg på nettet.!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer..

Jeg er en fyr/FamillieFar på 26 fra det fynske. Jeg har længe gået med en ide om at "sælge" noget-starte egen virksomhed men ikke vidst med hvad indtil videre. Nu har jeg besluttet mig for at springe ud i det og søger derfor en tøj leverandør som eventuelt kan levere tøj til en rimelig pris hvor risikoen ikke er for stor ( hvis du-i forstår hva jeg mener ). Mit tøj salg skal foregå fra Hjemmeside, da jeg til dagligt har et arbejde, Endnu. :-) Jeg er nok lidt af en nybegynder, så i må bære over med mig hvis jeg stiller et par dumme spørgsmål hen ad vejen. Men som skrevet så er min plan at starte mindre tøjsalg via WWW, som kan klares fra hjemmet. Har undersøgt lidt om div hjemmesider, hvor man kan leje en "salgsside", men synes det kan være lidt af en jungle, derfor søger jeg også nogen der evt. kan råde mig lidt i forhold til det.. Så hvis nogen har nogen råd-hjælp i forhold til de to ting, så vil jeg meget gerne høre fra jer..

MVH Dennis :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:45

Tøj er et ret bredt ord... Mærkevarer eller noname? Hvis mærker hvilken slags osv?

Du skal være velkommen til at smide n PB så må vi se om vi evt kan hjælpe dig...

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:52

Jeg har den opfattelse at hvis du vil have mærkevarer, så skal du kontakte producenten direkte da disse ikke som sådan har nogen grossister. Det er desuden vigtigt at du siger du ikke vil konkurrere på prisen, da mange store brands ikke er glade for at deres tøj bliver "billigt", men i stedet fokusere på service.

Når du så har fået tøjet hjem, kan du jo så sætte prisen som du lyster ;)

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 12:44

Hej Fashion Seller..

først og fremmest tak for din hendvendelse.

Jeg har med vilje skrevet tøj(bredt), da jeg endnu ikke er helt sikker i min sag, jeg har nogle overvejelser men aner vitterligt ikke meget om det, jeg har tænkt lidt i okøtøj, da vi jo tænker mere og mere over sådanne ting, har også tænkt 100% bommuld og ingen farvestoffer, og mærkevare har jeg også tænkt meget over, men som du kan læse så tænker jeg vidt og bredt og har derfor lagt et indlæg her for at få noget feedback-hjælp. Hvis vi nu siger mærkevare, hva er det så for mærkevare vi snakker om, og hvordan virker det med hensyn til at jeg køber det og sælger det videre, og hva er leverings tiden her til mig(butikken), kan man i starten gardere sig lidt med at bestille lille parti også hvis interessen er der, bestille og så kommer de x antal dage efter.. som du kan høre er der mange småting jeg endnu ikke har styr på endnu, men gerne vil vide meget mere om..

MVH Dennis 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:50

Dennis7000:

som du kan høre er der mange småting jeg endnu ikke har styr på endnu, men gerne vil vide meget mere om..

Som sagt så smid en PB (privat besked), så tager vi den derover. Det er nemmest og bedst for begge parter...

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:55

Hej Dennis7000,

Jeg har selv haft en tøjbutik på nettet, (Fashionline, solgte moderigtigt herrertøj (Sommer 2007 - Foråret 2009) som vi startede op fra bunden.
Nu er jeg gået over i IT-løsninger og hjemmesider/webshop systemer, samt grafisk arbejde. 

så er helt sikker på at jeg kan hjælpe dig godt på vej, da jeg både har en masse erfaring fra tøj-branchen og fra webshops-systemer, samt online markedting, plus har kontaktet til en masse leverandører

Du er velkommen til at skrive en mail til: lassevesterskov@hotmail.com

Dbh: Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 13:24

Hej Lasse..

HAr sendt dig en mail, så vi kan jo komunikere videre derover..

MVH Dennis

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 01:35

Hej Dennis,

Tjek http://www.kart-shop.dk/shop/alpinestars-casual-99s.html. Måske kunne mærket Alpinestars være interessant for dig - de laver ihverttfald nogle fede ting! Prislist og katalog kan sendes hvis det har interesse og du binder ikke en stor risiko, da vi ingen krav har til hvor meget du køber!

Hvis du søger en webshop, kan jeg varmt anbefalde dandomain.dk. De laver en super god webshop og til rimelig penge. Jeg har god erfaring med opsætning og design af Dandomains shop, så du er velkommen til at smide mig en mail på nb@nikolajbollingtoft.dk, hvis det skulle have din interesse.

Held og lykke med et spændende projekt.

/ Nikolaj

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)