Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VI LEVERE BYENS RENESTE RENGØRING

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du eks giver 125 kr i time til din medarbejder. så koster det ca inkl alt dig 174 kr

tvivler på du kan leve for 21 kr i timen selv???

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:41

Du kan i første omgang skrive kort hvad sagen dreger sig om i en mail så vil jeg hurtigst mulig komme tilbage med et tilbud til dig ( KBHMS@mail.com )

RBI << endnu engang er jeg ked af din mistillid til vores håndværk, vi garantere et tilfredsfuldt stykke håndværk.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:47

Domuta:

Du kan i første omgang skrive kort hvad sagen dreger sig om i en mail så vil jeg hurtigst mulig komme tilbage med et tilbud til dig ( KBHMS@mail.com )

Hvis ikke du kan præsentere et telefonnummer til de folk der ønsker at handle med dig må du forvente at din konvertering falder væsentligt. Hvis jeg var i personen sted ville jeg istedet kontakte en af de mange andre rengøringsudbydere på Amino der godt vil ud med deres telefonnummer.

Derudover virker det vildt utroværdigt at du ikke vil af med dit telefonnummer, samt at du blot taler ned til folk der påpeger kritiske elementer i din måde at markedsføre dig selv på, de gør det rimelig sikkert kun for at hjælpe dig.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 22:06

I kan kontakte vores konsulent

L. Meng tlf: 53430700

Det er ikk for at tale ned til nogen men hvis der er mistillid til hvordan vi som firma overlever så syntes jeg man skal holde den mistillid til sig selv, vi levere et grundigt og flot resultat hvergang og det er vi som rengøringsbureau stolte af.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 22:09

Vi vil understrege at dette er en salgsfremmende annonce,

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 22:13

giv os noget info, det sælger..... hva er jeres cvr nr??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:18

Domuta:

Vi vil understrege at dette er en salgsfremmende annonce,

Beklager at måtte skuffe dig, men det er altså et debat indlæg. Og du må finde dig i at folk forsøger at hjælpe dig. :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:21

Domuta! det er super med tilbud! jeg syntes også du holder en god stil trods den megen "kritik" positiv som negativ!;-)

jeg vil når det er sagt anbefale dig som et råd! at du lytter til folks -måske for nogen- irriterende meninger for der er tit hold i deres meninger om ikke en lille grund til at nogle bliver skeptiske!

hvis du gerne vil drive en virksomhed med gennemsigtighed og åbenhed for at skabe tryghed hos den potentielle kunde -ja så skal du lytte til dem som reagerer på skeptiske punkter for dem som ikke reagerer dem mister du og du finder aldrig ud af hvorfor :-(

men jeg forstår din position og du har helt sikkert gjort dig en masse overvejelser om hvorfor du ikke vil udlevere dit tlf nr i forbindelse med dit erhverv! hvem ville ikke have en virksomhed hvor tlf blev taget promte og en mail som blev besvaret promte hehe

håber alt går dig vel og håber at du får ordentlig gang i bixen!

men husk! luk ikke af for omverden også selvom man helst bare gerne vil gøre det man nu vil ;-)

Mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 22:29

Jeg undre mig om hvordan det hele er endt med at handle om udlevering af tlf nr?

i er stadig velkomne til at kontakte en af vores Konsulenter vdr. tilbudsgivning på tlf

+45 5343 0700

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 22:33

hvorfor er det hele så hemmeligt??? hvorfor må vi ikke få cvr nummer.... i har måske ikke noget endnu??

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)