|
|
Hej Kim,
Kan du ikke lige give et hint til, hvor man finder den sektion i Wordpress? Jeg kan ikke lige finde en sådan overskrift på mine Wordpress-installationer?
Debat
|
|
|
Hej Kim, Kan du ikke lige give et hint til, hvor man finder den sektion i Wordpress? Jeg kan ikke lige finde en sådan overskrift på mine Wordpress-installationer? |
Jeg vil umiddelbart gætte på, at det må komme fra en plugin, for jeg har heller aldrig set det... |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
|
Hej Kim De indstillinger er en del af pakken når du bruger Thesis temaet. Du kan se lidt mere om det her: http://www.doublemule.com/thesis-tutorial-seo-for-everyone/ I forhold til SEO er Title klart vigtigst i de indstillinger og Description er nyttig til at få folk til at klikke på dit link i søgeresultaterne hos fx google. Mvh Anders
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Hej Ja det er rigtig, det er Thesis temaet. Det er jo dumt ikke at udnytte mulighederne når de ligger lig foran en´. Jeg tjekker linket, tak for det. Mvh kim |