Hej med Jer Jeg er konstant ude efter nye oplevelser af den gode slags! Lige for tiden er jeg i den heldige situation, at min konsulentforretning går ganske fint, hvorfor jeg gerne vil stille noget af min ledige kapacitet gratis til rådighed. Jeg arbejder som konsulent/underviser, og har arbejdet for både store som små virksomheder (fra TDC-Lego til opstartsvirksomheder), og har i sagens natur også arbejdet til meget forskellige timepriser (op til kr. 2.250 pr. time). I kan se mere om min profil inde på LinkedIn ved at klikke her. Jeg kan hjælpe med sparring, rådgivning om salg/markedsføring, Blueoceanstrategy m.v. Jeg er ikke interesseret i opgaver der indebærer direkte salg, så kan jeg lige så godt sælge mine egne ydelser |
Fantastisk tilbud. Gid der var flere af den slags
jeg savner lidt info om hvem DU helst vil arbejde med? Servicevirksomheder, helt nystartet virksomheder/veletableret, enkeltmandsfirmaerne / større virksomheder. Og så respekterer jeg selvfølgelig at der er emner/områder som du ikke vil ind på - men hvilke problemstilliger vil være mest motiverende for dig?
Fortsat rigtig god aften
Hilsen Morten