Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis konsulenthjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg er konstant ude efter nye oplevelser af den gode slags! Lige for tiden er jeg i den heldige situation, at min konsulentforretning går ganske fint, hvorfor jeg gerne vil stille noget af min ledige kapacitet gratis til rådighed. Jeg arbejder som konsulent/underviser, og har arbejdet for både store som små virksomheder (fra TDC-Lego til opstartsvirksomheder), og har i sagens natur også arbejdet til meget forskellige timepriser (op til kr. 2.250 pr. time).

I kan se mere om min profil inde på LinkedIn ved at klikke her. Jeg kan hjælpe med sparring, rådgivning om salg/markedsføring, Blueoceanstrategy m.v. 

Jeg er ikke interesseret i opgaver der indebærer direkte salg, så kan jeg lige så godt sælge mine egne ydelser Wink 

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:56

Fantastisk tilbud. Gid der var flere af den slags Wink

jeg savner lidt info om hvem DU helst vil arbejde med? Servicevirksomheder, helt nystartet virksomheder/veletableret, enkeltmandsfirmaerne / større virksomheder. Og så respekterer jeg selvfølgelig at der er emner/områder som du ikke vil ind på - men hvilke problemstilliger vil være mest motiverende for dig?

Fortsat rigtig god aften Smile 

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:07

Spændende! Jeg sidder lidt med de samme spørgsmål som Morten, så jeg følger lige med på tråden...

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:09

Virksomhedstypen er ikke så vigtig, nyetableret/etableret eller service/handel/produktion betyder heller ikke så meget.