Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis konsulenthjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg er konstant ude efter nye oplevelser af den gode slags! Lige for tiden er jeg i den heldige situation, at min konsulentforretning går ganske fint, hvorfor jeg gerne vil stille noget af min ledige kapacitet gratis til rådighed. Jeg arbejder som konsulent/underviser, og har arbejdet for både store som små virksomheder (fra TDC-Lego til opstartsvirksomheder), og har i sagens natur også arbejdet til meget forskellige timepriser (op til kr. 2.250 pr. time).

I kan se mere om min profil inde på LinkedIn ved at klikke her. Jeg kan hjælpe med sparring, rådgivning om salg/markedsføring, Blueoceanstrategy m.v. 

Jeg er ikke interesseret i opgaver der indebærer direkte salg, så kan jeg lige så godt sælge mine egne ydelser Wink 

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:56

Fantastisk tilbud. Gid der var flere af den slags Wink

jeg savner lidt info om hvem DU helst vil arbejde med? Servicevirksomheder, helt nystartet virksomheder/veletableret, enkeltmandsfirmaerne / større virksomheder. Og så respekterer jeg selvfølgelig at der er emner/områder som du ikke vil ind på - men hvilke problemstilliger vil være mest motiverende for dig?

Fortsat rigtig god aften Smile 

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:07

Spændende! Jeg sidder lidt med de samme spørgsmål som Morten, så jeg følger lige med på tråden...

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:09

Virksomhedstypen er ikke så vigtig, nyetableret/etableret eller service/handel/produktion betyder heller ikke så meget. 

MEN en opgave der ville være super interessant for mig ville være at arbejde med virksomheds- eller markedsføringsstrategien (hvor der vel og mærke er et budget til markedsføring, og ikke bare hvordan får vi kæmpe effekt uden investering...)

Burde måske tilføje at jeg er ganske IT fokuseret, og underviser bl.a. i e-business på Århus Universitet.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)