Sidney Lee er kendt fra "Blod, Sved og Springskaller" hvor han giver den som wrestler til et try out, pro gamer og kontroversiel bodybuilder. Han har også deltaget i mange andre programmer, bla. "Singleliv", "Dagens mand" og "Fangerne på fortet".
Besøg endelig sidneylife og se hvad han har deltaget I og hvorfor han er blevet kendt.
Det forventede jeg skam heller ikke, det var bare mere hvis du havde mulighed for at sende en mail med info. Dog ved jeg ikke om den stadig bouncer hos dig, har modtaget fra andre hele dagen i går og i dag.
Men jeg tænker ihvertfald over det, og vil kontakte dig per telefon hvis der er andet.
Så aftalen med Sydney udløber om et par dage? Hvad nu hvis han ikke vil genforhandle? Hvad er der så reelt tilbage? Hvem siger han ikke bare selv oprettet et site istedet for et fordyrrende mellemled?
Så aftalen med Sydney udløber om et par dage? Hvad nu hvis han ikke vil genforhandle? Hvad er der så reelt tilbage? Hvem siger han ikke bare selv oprettet et site istedet for et fordyrrende mellemled?
Hej Maelstrom.
Ja det er korrekt. - og det er et spørgsmål jeg meget gerne vil svare på. Hvis han ikke vil genforhandle så er det sitet tilbage, hvor der kan tjenes penge på bannere.
Mht. det fordyrende mellemled, så tror jeg at den diskussion gælder alle kunstnere - hvorfor bruger de en management service og hvorfor bruger de folk til at lave deres sites og merchandise? - Fordi de er gode til det de er kendte på, og det er kun det de går op I. Sidney Lee er ikke manden der interesserer sig for php / webdesign eller hvordan han nemmest kommer til Crazy Daisy i herning, booker billetter, hoteller og laver aftaler med restauratørerne :)
SidneyLife.dk er den primære salgskanal og det vil den fortsætte med at være pga. den store hype den har fået, og alle dem der kender sitet.