Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidney Lee's officielle hjemmeside og Management sælges

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det er ikke en joke.

Jeg er gået i gang med et nyt projekt og vil derfor gerne sælge www.sidneylife.dk, inkl. indhold, domæne og webshop med designs.

Omkring sitet

Hjemmesiden er hans officielle blog, og blev stiftet sammen med en kontrakt der overdragede rettigheder til hans navn og merchandise, til brug på sitet. På sitet kan brugere kommenterer på hans indlæg, følge med i hans nyeste youtube film og læse om hvor han går i byen. Mange af indlæggene har han selv skrevet. Sitet er ikke blevet ordentligt vedligeholdt siden Juli, og har slet ikke nået sit fulde potentiale.

Senere er det vokset til en management aftale med en provisionslønnet manager. Kontrakten skal til genforhandling, men jeg ser ingen problemer I at den skulle kunne fortsætte og jeg forventer at manageren også er interesseret i at arbejde videre for nye ejere.

Vi får 3-4 gange om ugen seriøse henvendelser fra kunder der booker Sidney Lee via hjemmesiden, selvom der ikke gøres noget for at reklamere, der er blot en lille notits nederst på sitet. Det giver en solid kommision som er sitets største indtægtskilde i øjeblikket.

Facts

Fra launch (1. april) har der været 96.472 unikke besøgende, med 1,8 sidevisninger pr. besøg. Hvilket er meget imponerende taget i betragtning at alt indholdet ses på forsiden. Hjemmesiden har ca. 250 registrerede bruger, som ikke bliver udnyttet overhovedet, og en merchandise shop koblet op på en stor merchandise producent, som dropshipper produkterne med de rigtige design og tager sig af al interaktion med kunden.

Google analytics rapporter fra 1. april til dags dato, samt fra de sidste 30 dage, kan sendes hvis det skulle have nogen interesse.

Der har været meget interesse omkring sitet ved launch, da Sidney hypede det i medierne, og derefter har det fundet et stabilt og sundt leje.

Reklame indtjeninger

Der er ikke forsøgt at tjene penge på banner aftaler - hvis du har nogen evner inden for det område forudser jeg at der er gode penge at tjene. Vi har et meget klart billede af den målgruppe der besøger sitet.

Merchandise indtjeninger

De fleste penge er blevet tjent på Merchandise, kun efterfulgt af booking aftaler. De designs der er udviklet til merchandise produkterne følger med i handlen, og findes på svg / eps format.

Bud

Skriv venligst dit bud i tråden.

Alle bud er velkomne eks. moms, men useriøse bud vil jeg kun grine af, imens jeg sælger til anden side. Jeg er klar over at man sælger sites ud fra besøgende og muligt potentiale, så lad mig igen sige at vi har en direkte aftale med Sidney, og forbindelsen til ham vil følge med, hvis det ønskes, og vi vil opfordre han til at genforhandle kontrakt med den nye ejer.

Kontakt

Jeg kan kontaktes på vrm@mink-it.dk, og tlf: 20 53 68 80 (Jeg er på Malta i øjeblikket, så min firma tlf. i signaturet er slukket). Hvis du har nogen spørgsmål til sitet eller andre aspekter af handlen er du meget velkommen til at skrive det her i tråden, så andre også kan få gavn af svaret.

Har du nogen sjove kommentarer, så bekræfter det blot at Sidney Lee er kontroversiel, så skriv dem på www.sidneylife.dk - så hjælper du en god sag ;)

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT
tlf: 60 71 33 71
web: www.mink-it.dk
email: vrm@mink-it.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:16

Hvordan kan noget være officielt uden en aftale med den omhandlende person?

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 20:19

Hej Swon.

Jeg tror ikke du har læst indlægget helt igennem. Vi har jo nettop en aftale med Sidney, enddog en skriftlig kontrakt. 

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:39

Super, du har ret der var lige et afsnit der jeg sprang over (:

Men ja, der er da gode forretningsmuligheder i den slags.

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 20:50

Det tror jeg bestemt også - især hvis man i forvejen driver mangement, så kan man bruge sitet som en meget interessant salgs kanal, da næsten 100'000 af hans fans har besøgt sitet.

Der er stort set ingen udgifter, kun hosting (php webhotel).

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:11

Hvilket pris niveau forventer du selv?

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 21:25

Jeg har ingen idé om hvad sådan noget koster. Jeg vil bare gerne videre med et nyt projekt. Men jeg regner med at danne mig et overblik over det nu, I kommer vel med nogle gode bud.

Hvornår ville du selv synes at det var interessant at købe?

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:57

Var nu ikke så meget mig, men har en kunde der har et eventbureau.

Og siden kunne måske passe i deres portefølje.

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Skrevet kl. 21:59

Ja - det lyder interessant.

Lad mig vide hvad de ville synes var en interessant pris - så kan det jo være vi kan finde hinanden :)

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 1,2 stjerner givet af 5 person

Hvor mange penge siger du så jeg får for at overtage vedligeholdelsen af hans hjemmeside nu du ikke gider mere?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)