Ovenstående spørgsmål har nok aldrig fundet sted, men er det ikke lidt det man siger, hvis man kontakter et firma, og spørger om de vil have et nyt design til deres hjemmeside?
Jeg kom til at snakke med en ven om, hvordan man bedst muligt kontakter en kunde, med henblik på feedback eller tilbud om redesign, uden at skulle komme til at støde kunden?
Nogle der har nogle bud?
Med venlig hilsen Nikolaj Bomann Mertz
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Jeg plejer at forlægge det for kunde hvor vigtig det er med et unikt og professionelt design, for at skabe tillid iblandt kundens, kunder , for hvem handler hos nogle der ikke virker seriøse og ordenligt påklædt ;)
Håber der kommer nogle flere gode bud, argumenter kan man aldrig for nok af.
Lav en flot hjemmeside der sælger dig selv godt og søgeord optimere den efter alle kunsten regler
Måske lave et par hjemmesider billigt og brug dem som referencer , så kommer kunderne af sig selv vidste du ellers har gjort det godt nok.
jeg ville aldrig vælge en der ringet mig op eller sendte en mail til mig min hjemmeside er grim eller flot ønsker du en nye og bedre , jeg ville blive sur , ved heller ikke om det er tilladt , tror det i hvert fald ikke
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Lav en analyse af den pågældende virksomheds side, inden du ringer dem op. Fortæl den potentielle kunde, hvilke muligheder du ser(ikke mangler) og sammenlign dem med andet du har lavet. Du har måske to minutter til at vække interesse, dem ville jeg bruge på at snakke muligheder, fremfor at kritisere deres nuværende side. Jeg tror også det er vigtigt at du i starten, går i dybden med hver enkelt kunde. De skal føle at du virkelig laver et helt unikt stykke arbejde for dem, derfor skal dit tale papir ændre sig, fra kunde til kunde.
ved heller ikke om det er tilladt , tror det i hvert fald ikke
Jeg er nu godt overbevist om at det er rigtigt :-)
Skal man tage lovgivningen bogstaveligt, er ingen henvendelse via e-mail, med afsætning før øje, tilladt. Det gælder også e-mails sendt enkeltvis til firmaer med tilbud om f.eks. nyt website eller lignende. Telefonopkald, derimod, er helt i orden så længe firmaet ikke er reklamebeskyttet.