Hej Casper, Ja det har jeg. Det var også mig der satte din op i sin tid. Hvis jeg siger napnap siger det så dig noget? ;) |
til Zacho,
Smid mig en mail på kontakt@presta.dk og vi taler om det. :)
Hej Casper, Ja det har jeg. Det var også mig der satte din op i sin tid. Hvis jeg siger napnap siger det så dig noget? ;) |
Kristian Ole Rørbye
til Zacho, Smid mig en mail på kontakt@presta.dk og vi taler om det. :) |
Kristian Ole Rørbye
Ah :)! Syntes nemlig også den så ret prof. ud. Men var ikke klar over det var dig.. Du kan se der er sket en del på Billige Golfbolde.dk siden sidst :) |
Tak skal du have :)
JA, der er sket en del kan jeg se. Håber det kører med den som det skal.
|
Kristian Ole Rørbye
Fik hjulpet Zacho til at kunne tilbyde en hurtigere checkout løsning.
Hvis der er andre der Prestashop brugere der kunne bruge dette, så sig endelig til... |
Kristian Ole Rørbye
Hej Fluer! Jeg kunne også godt bruge et let og hurtigt checkout. Ser frem til at høre fra dig. |
Hej Perlegrus, Smid en mail på kontakt@presta.dk så finder vi en løsning til dig. |
Kristian Ole Rørbye
Glemte lige at skrive tilbage på denne! Ja han fik sat det op og det hele skete dejligt hurtigt. Prisen var fair syntes jeg, da det lader til folk er mere positive med den hurtigere checkout løsning. Jeg kan sagtens anbefale Fluer's løsning. I kan evt. se den i min shop. |
Har du fundet et godt checkout modul? Jeg har overvejet om man skulle købe dette modul: http://www.prestastore.com/front-office-features/356-front-office-features-one-page-checkout.html Nogen der har prøvet det? Jeg ville dog absolut foretrække denne for form checkout flow: Men jeg ved ikke om det er et modul der er tilgængeligt, eller om det er "hjemmelavet".
|