Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtige sælgere søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger sælgere landet over, som kan hjælpe mig med at skaffe kunder til mit administrations og bogføringsfirma.

Om man vælger at opsøge potentielle kunder personligt, med flyers eller via telefon opkald, er helt op til hver enkelt.

Selve "produktet" som I skal sælge, er således mit firma, Hove Accounting. Vi kører med en af markedets laveste timepriser/fastprisaftaler, samtidigt med, at vi ikke går på kompromis med kvaliteten af vores arbejde.

I kan finde yderlige informationer omkring os på www.hove-accounting.dk

Der vil være tale om provisionsløn, da i helt selv styrer jeres arbejdsmængde og metoder, og jeg ingen kontrol/interesse har med jeres arbejdsmetoder. I har med andre ord helt frie hænder.
Vi har lavet nogle flyers, som i kan få til uddeling hvis det ønskes.

Selve lønnen kan vi aftale nærmere, men er man en dygtig sælger, skulle der være gode muligheder for at indkassere en yderst god timeløn.

Har det interesse, kan jeg træffes på mail eller telefon.

Hav en fortsat god dag.

Mvh

Daniel Hove
Hove Accounting
dh@hove-accounting.dk
Tlf. 30205716
www.hove-accounting.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Var den lave pris ikke nok til at opbygge en kundekreds hurtigst muligt ? :)

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 10:33

Hvis du er interesseret i at hjælpe os med at skaffe os nogle kunder, skal du være meget velkommen. Ellers er der vist ingen grund til at forsøge at underminere mit firma.

Jeg har et godt produkt, såvel kvalitetsmæssig som prismæssigt, og mangler blot nogle kunder at hjælpe. Der er vel ikke noget galt i, at man så forsøger sig med nogle alternative metoder til at få disse kunder.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Det var ikke min intention at underminere dit firma - det er simpelthen ren og skær nysgerrighed. Du har misforstået mig !

Jeg har nemlig selv forsøgt med samme strategi uden held. Derfor kan du næsten kun have min sympati - eller som minimum vil jeg være neutral overfor dig og din virksomhed.

Jeg vil endda gerne hjælpe dig hvis jeg kan - jeg har rent faktisk meldt mig til et kursus hos salgstrænerne og skal til at lave opsøgende salg i denne branche hver tirsdag mener jeg det er (jeg starter om et par uger), - hvis det virker vil jeg gerne lade dig det vide.

Jeg har brugt 2 år på at sidde på min flade røv og håbe på at kunderne kommer til mig hvis jeg har mine argumenter i orden, og hvis jeg leverer en god og konkurrencedygtig ydelse. Jeg har desværre måtte sande at det er næsten lige meget hvor godt man laver sit arbejde og hvad det koster - det gælder om at skabe en masse relationer så hurtigt som muligt hvis man vil frem.

Min tålmodighed har i en vis forstand båret frugt, for jeg har fået en masse at lave - også lidt mere end jeg selv kan nå hvorfor jeg må hive fat i en ekstern bogholder indimellem. Jeg har bare ikke fået de kunder jeg gerne vil have - jeg har fået kunder fra en masse brancher der egentlig ikke interesserer mig - jeg har dog været heldig at få gode mennesker i min butik - jeg kunne have været ligeså uheldig at få en masse røvhuller jeg ikke kunne holde ud - det risikerer man hvis man sidder på sin flade røv og håber kunderne kommer af sig selv.

Jeg ser frem til at begynde min salgstræning, så jeg kan cherry-picke de kunder jeg helst vil have - jeg har store forventninger :)

Så peace out herfra, jeg ønsker dig alt muligt held og lykke. Jeg kunne aldrig finde på at gå efter personen bare fordi vi er en slags konkurrenter - lad os finde noget vi er uenige om, så vi kan få en fair nævekamp - det er jeg altid frisk på.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 11:03

Godt ord igen så :)

Men jeg vil da lykønske med, at du har fået de kunder du søgte, omend du ikke er 100% tilfreds med deres brancher. Jeg må tilstå, at det ikke rør mig så meget pt. og vil være meget glad, for at kunne hjælpe den lokale håndværksmester, såvel som en større butik inde på gågaden i Århus.

Jeg synes dit salgtrænene kursus lyder spændene, og bærer det frugt, vil jeg da meget gerne høre om det.

Tilbuddet til sælgerne står dog stadig ved magt, og er man dygtig i denne disciplin, er der rigtigt gode penge at hente.

Mvh

Daniel

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 11:12

Ja, selvfølgelig står dit tilbud til sælgerne ved magt - det gør det sikkert på ubestemt tid - for kunder kan man aldrig få for meget af.

Jeg håber bare ikke du satser på det, for det er meget naivt at rende rundt og lede efter drømmesælgeren !!! :-)

Find et enkelt firma du godt kunne tænke dig som kunde, start gerne i det små - ring til dem og snak lidt i telefon med chefen - og fortæl hvordan det gik herinde, så er der måske nogen der kan give dig nogle gode råd til hvordan du lukker handlen og får kontrakten i hus næste gang.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25

Hej Daniel

Jeg er selv regnskabskyndig med eget firma, og har et par velmente kommentarer til en kollega (bemærk ordvalget!):

Jeg tager en pris på kr. 330,- fordi jeg ved, at jeg er det værd. Det ved de lokale revisorer også og anbefaler mig gerne for dette. I sidste ende er det fuldstændig ligegyldigt for kunden, at jeg koster et par håndører mere - sålænge jeg leverer varen!! pas på med ikke at sælge dig selv for lavt. Hvis du kan dit kram og er bare en smule dygtigere end de andre, skal du også være modig nok til at være dyrere. Prisen i denne branche er ikke det vigtigste. slå hellere på, at deres regnskaber altid er ajour, at du kommer til aftalt tid og at du er så hurtig ved tastaturet, at du bruger færre timer end alle de andre. Det har vist sig at være vejen frem for mig. Jeg er fra Vestjylland og ved at kampen om kunderne er hårdere i de større byer, men held og lykke.

Michael

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 12:48

Hej Daniel,

Set fra en kundes synspunkt, så er prisen faktisk mindre vigtig. personligt er der følgende jeg lægger vægt på:

1) Virker personen eller personerne bag ærlige. Det er jo lige ind i virksomhedens aller inderste I sidder og kigger / roder
2) Er de kompetente. Jeg har oplevet mange der siger de kan, men ikke kan helt.

3) Bor de tæt på, så man kan have kontakt med dem, og det de laver.

Når du skriver at du er ligeglad med salgsmetoderne hos dine sælgere, er jeg sikker på at du mener det positivt, fordi du gerne vil have nogle til at hjælpe dig med salget, men på mig virker det lige stik modsat.
Du signalerer lidt at kvalitet er sekundært. Det er ikke heldigt.

Din Hjemmeside
Jeg kan god lide din hjemmeside, men den er meget upersonlig. Designet er pænt, men jeg vil se nogle billeder. Hvem er du / I? se pkt. 1 herover.

Du skriver vi kan / vi har. Hvor mange er der? Er det kun dig? Så skriv jeg kan - vær ærlig at det kun er dig.

Salg
Lav en liste over dine fordele, og sæt din pris til 300,- per time. Kig lidt på www.kibsgaard.nu, der finder du lidt gode råd og lav et lille manuscript. fat telefonen og ring til nogle mindre virksomheder, og præsenter dig selv, og hør om de er interesseret i at få et tilbud på bogføring

Accepterer høfligt de 14 ud af 15 der ikke synes det er ok, og glæd dig til nr. 15 der siger ja tak. I løbet af en uges tid har du en kunde, 2 uger = 2 kunder, etc etc. 

Drop eksterne sælgere, de ved ikke nok om regnskab, og kan ikke svarer begavet på kundernes spørgsmål, det er dig der skal det, og det er her du skal slå igennem.

-

God arbejdslyst og god vind Wink

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 09:58

Tak for responsen, og det er specielt godt at høre det fra en kundes synsvinkel.

Jeg er da også helt bevist om, at prisen ikke er det eneste afgørende. Men nu har den timepris man vælger at tage, intet at gøre med, hvor dygtig mand er. Jeg er uddannet revisor og ved at jeg er dygtig til mit arbejde. Derfor er mit arbejde altid 100 % i orden, og lavet til tiden. Det tager jeg som en selvfølge at det også er hos andre revisorer/bogholdere, men det er samtidigt også noget, som kunden reelt ikke kan vide noget om på forhånd. Derfor er det eneste rigtige håndgribelige prisen.

Jeg vælger ikke at tage en lav timepris, fordi jeg ikke er mere værd, men fordi jeg er ganske tilfreds med den pris. Mit kontor ligger i min private bolig, og jeg har en assistent tilknyttet, som bliver lønnet ud fra den arbejdsmængde hun har. Derfor er mine omkostninger meget begrænset, og jeg har derfor ikke behov for at tage særligt høje priser for vores arbejde. Her er det jo klart, at et stort revisionskontor er nødsaget til at tage en helt anden pris, for at dække deres omkostninger. Derfor kan man ikke sidestille pris og kvalitet i denne branche, og slet ikke i mit tilfælde.

Men jeg kan da godt være bange for, at mange folk har disse fejlagtige teorier. Men i bund og grund forholder det sig blot sådan, at jeg har alting klar; evner, kontor, systemer og ikke mindst tid. Jeg mangler så blot noget arbejde at rive i, og jeg mente så blot, at når jeg nu har evnerne og alle forudsætningerne til at hjælpe folk med deres administrationsopgaver, og samtidigt tager en meget lav pris, så var det en win-win situation for både kunden og mig.

Men jeg vil, og har også forsøgt mig med telefonopkald, men vi kan ikke være gode til alt her i livet, og kanvas salg er absolut ikke min force. Men det betyder ikke at jeg ikke vil fortsætte med forsøget.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30

Hej Daniel

Det er helt OK, så længe dine valg er begrundede, og det er de jo kan jeg se.

Tag et kig på min hjemmeside og fortæl mig, om det er noget du vil være leverandør til: www.fokus-leverandoerservice.dk

Du betaler kun for de opgaver, som reelt bliver til noget - det er altså gratis at stå i min leverandørdatabase. Du er interessant for mig, da du skiller dig ud fra mængden med din pris.

Håber at høre fra dig.

Michael Kousgaard

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)