Hej Efterhånden som vi hos Indkøbsafdelingen får et godt markedskendskab indenfor forskellige omkostningstyper, tænker vi meget over, hvordan vi bedst udnytter vores leverandørviden. I vores research for klienterne gør vi jo meget ud af at matche klientens ønsker med så mange rigtige leverandører som muligt. Det giver os jo et fantastiksk markedskendskab, som vi gerne vil dele ud af. Hver klient tages seriøst og vi lytter meget til klientens behov og krav, så der ved vi, hvor vi skal sætte ind. Vi overvejer dog at omsætte vores viden i deciderede rapporter, som kan købes af de virksomheder, som skal ud at købe og som af underlige grunde ( Hvordan prissætter man den viden/rapport? I virksomhederne bruger man jo meget tid med at finde den rette leverandør. Der kan vi guide ved at overtage opgaven eller lave en rappoort ud fra den viden vi allerede har på området. Michael Kousgaard |
Hvordan udnyttes vores viden bedst?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)