Mit spørsmål er så til jer, hvad I synes om sådan en måde at præsentere disse værktøjer på? Jeg håber, at det kan være med til at gøre livet lidt nemmere for de folk, som sidder og kæmper med joomla. Og hvad med designet - er det til at leve med?
Og til jer der er godt inde i brugen af joomla CMS: Har i forslag til hvilke extensions/værktøjer jeg mangler at få med? Listen skulle jo gerne ende med at blive så komplet så mulig.
Billeder og tekster roder lidt rundt. Måske er billederne for store, eller de forskellige bokse ikke afgrænset nok. Bedre makering af overskrifterne (større skrifttype eller fed).
Mindre billeder (75x75 px). Og så en opsætning så hver boks er lige stor, samt markeret grænser for boksens indhold.
Center adsense reklamen? Og så kæmper din side med på at have UTF-8 og ISO 8859-1 tekster på samme side. Skidt!
Jeg synes også det roder lidt. Og er det ikke en god idé at bevæge sig lidt mere væk fra standard-skabelonen og få det til at se mere professionelt ud?
I stedet for at have to kolonner med nyheder/værktøjer vil det være bedre at have en enkelt. Og i stedet have mere luft i siderne.
Tak for jeres svar. Tror i har ret i, at det roder lidt. Skal vist lige have stillet det op på en anden måde.
tinocordes:
Jeg synes også det roder lidt. Og er det ikke en god idé at bevæge sig lidt mere væk fra standard-skabelonen og få det til at se mere professionelt ud?
Hmm - på hvilken måde synes du ikke min side fremstår professionel?Jeg er ikke ude efter et funky design, men mere et afdæmpet design og en høj brugervenlighed. Og den standard skabelon som den oprindeligt bygger på, den er der vist ikke meget tilbage af efter utallige redigeringer og ændringer i den :)
Andre, der har kommentarer eller ideer til andre værktøjer man bør have listet i forbindelse med arbejdet med Joomla?
Hmm - på hvilken måde synes du ikke min side fremstår professionel?Jeg er ikke ude efter et funky design, men mere et afdæmpet design og en høj brugervenlighed. Og den standard skabelon som den oprindeligt bygger på, den er der vist ikke meget tilbage af efter utallige redigeringer og ændringer i den :)
Hvis du eksempelvis bruger Mozilla Firefox som browser og kigger på din footer ..... her kan man ikke læse de danske tegn. Det er da et sted at begynde på vej mod et mere professionelt udsende.
Hvis du eksempelvis bruger Mozilla Firefox som browser og kigger på din footer ..... her kan man ikke læse de danske tegn. Det er da et sted at begynde på vej mod et mere professionelt udsende.
Det er jeg klar over. Det er en bug, der er opstået her indenfor de sidste dage. den skal jeg lige have kigget på. Andre forslag?