Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på KPuds.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Go' aften Amino

Nu har jeg arbejdet med min hjemmeside i løbet af denne weekend, og føler nu at den er ved at være hvor den skal.
Meeeen jeg kunne da godt lige tænke mig lidt feedback fra jer.

Så ris og ros ville være dejligt... Geeked

Dog skal det lige siges, at jeg ikke er færdig endnu. Igen af mine menuer virker endnu, men at få et indblik i hvordan den bliver er vidst ikke svært. Men bedøm gerne.

www.KPuds.dk er vejen til himlen Wink

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Synes man skal have mulighed for at kontakte dig gennem mail også.

Du burde lave en side "Om mig". Evt et billede af dig selv, din firmabil eller lignende også.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:43

Det kommer, men lige pt. bygger jeg hjemmesiden efter hvordan den "ser ud".
Indhold og menuer kommer når det andet er iorden. Der kommer også priser mm.

K

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43

Der var ikke meget info på denne side hvem er du står der ikke ret meget om ?

kontakt side mangler

priser synes jeg er en god ide

jeg ville mindste lave 5 undersider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 22:48

Som jeg også skriver i min "intro" så er der ingen menuer lige pt. men det skal nok komme.

Det er kigger efter pt. er om siden ser troværdig ud mm....?

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

popp:

Det er kigger efter pt. er om siden ser troværdig ud mm....?

Jeg synes desværre ikke rigtigt at man får følesen af, hvad du tilbyder med det samme. Selv med det store billede øverst på siden. Ved ikke om en udskifting til et andet billede kunne hjælp på det måske..

Tror som jeg sagde før også, hvis du kommer af et billede af dig selv, firmabil eller lignende, så ville det virke mere troværdigt.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 23:01

Jamen så er der da helt klart noget der skal ændres. For skulle meget gerne virke troværdigt, og ligne en vinduespudser-hjemmeside.
Så jeg må igang med kameraet, og tage nogle gode billeder ingen tvilv om det

K

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:26

Du får min kritik direkte, og uden omsvøb. Jeg skriver ikke for at såre din føelser, men for at hjælpe så godt jeg kan. Jeg er ikke ekspert, men skriver bare hvordan jeg oplever din side, og mine tanker omkring den :-).

Logoet er jeg ikke imponeret over. Det er for gnidret og bitmap agtigt,. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om det. Gode logoer, er sådan nogle her:
http://reneandersen.dk/popup.asp?kat=tryksager&billede=23-babysitteronline

http://reneandersen.dk/popup.asp?kat=tryksager&billede=19-harleydavidson

Dit logo udstråler for meget "amatør grafiker med photshop elements 30dages prøveversion", desværre.

En flot tekst, kort beskrivelse og så noget symbolik relateret til vinduespudsning, vil være passende.. Der var en fyr herinde som tilbød at lave nogle vector logo for 700 kr, De så også rigtig proffesionelle ud.

Jeg syntes det virker voldsomt med den store kontorbygning, hvor der pudses vinduer. Jeg kan ikke relatere til mit behov - og det er måske heller ikke meningen - men du skriver selv du også pudser de små beskidte villa ruder? Jeg havde forventet et lille billede, hvor du står med din bil, og ordner en villa rude, eller den lokale brugs.

Farverne er måske heller ikke mig. Så skulle du gøre noget mere ud af den blå, og lidt mindre gråt. Teksten kan være svær at læse gråt på gråt. Som de andre skriver, masse af virksomhedsinformation på siden - cvr, ansatte, timepriser, bank, revisor, advokat.

Alt i alt vil jeg sige det er en om'er. Det virker ikke så proffesionelt som det kunne. Jeg ville have vundet en anden vinduespudsers website, som jeg syntes var pænt, men det lykkedes mig desværre ikke :-(. Jeg har fundet noget som du måske kunne arbejde ud fra http://www.vinduespoleringen.dk/  med et mindre forside billede, væk med den blå farve, noget mere tekst, makering under links.

Håber det kunne bruges!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 23:45

SÅDAN, nu har jeg sku noget jeg kan bruge til noget. Dejligt med en der tør at sige sin ærlige mening.

Så starter jeg også lige fra starten. Logo, det er helt korrekt det er ikke en prof. der har lavet det. Har haft 2 prof. til at lave bud på logoer, men har simpelhen ikke brudt mig om dem de har lavet.
Ham den ene er en god ven som laver vector billeder for 200kr. så det er bestemt ikke noget med økonomi.
Ønsker ikke noget prangende logo.

Du kan have ret i at det billede jeg har sat på forsiden er en tand overdreven, det vil jeg unden tvilv ændre, og så gerne med mig selv på billedet (for at sombollicere "mit firma, mit ansvar").

Tekst og billeder har jeg liggende på en word-fil, men så langt er jeg slet ikke nået endnu. For gidder ikke bruge tid på at opsætte en masse, hvis det hele er totalt skod, så er det jo også bare spild af min tid. Så ansatte, priser, bank mm. kommer....!

Personligt har jeg også kigget på andre vinduespudser-hjemmesider, men har simpelhen ikke kunne finde noget flot, og ved ikke meget om opbygning af hjemmesider.
Den hjemmeside du henviser til, er da ikke special flot efter min mening, men det er også bare min.

Men FEDT med RIS, for det er noget jeg kan forholde mig til

K

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:50

Jeg synes det er en flot hjemmeside du har fået lavet dig! Jeg får lynhurtigt besked om hvad i laver.
Kan godt lide jeres Slogan! hehe

Jeg kunne godt tænke mig der var en form for kontakt form, enten på forsiden i sidebaren eller på en kontakt side. Det kunne være en fin ide.

Kan også godt lide at overskriften matcher jeres logo. Det giver en god harmoni!

Derudover tilføj en side, hvor jeg kan se flere billeder af jer i aktion. Det giver for mig god troværdighed at man kan vise sådan noget.

Men jeg tror på det kommer! :-) Alt sammen tager jo tid at sætte op!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)